هتل سان سابی پوکت : هتل سه ستاره سان سابی پوکت واقع در مرکز پاتونگ در همسایگی مرکز تجاری بزرگ gungcylon و در فاصله ی پنج دقیقه ای جاده بانگلا قرار دارد. هتل SAN SABAI  با انواع رستوران ها و کافه های متنوع احاطه شده است. این هت سه ستاره با کمترین فاصله از زندگی شبانه ی شاد پوکت، برای مسافران جوان و ماجراجو بسیار مناسب است. در این هتل یک دکتر در حال آماده باش حضور دارد تا در صورت نیاز در کمترین زمان در محل حاضر باشد. از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده برای میهمانان توریست های تور تایلند میتوان به خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل سان سابی پوکت

اتاق های هتل سان سابی پوکت

هتل سان سابی پوکت به طور کلی دارای 78 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های دلوکس

دکوراسون مدرن اتاق های هتل سان سابی باعث شده تا توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند در آن احساس راحتی داشته باشند. امکانات ارائه شده در این اتاق ها شامل تهویه مطبوع، اینترنت وای فای، تلویزیون، ماهواره، گاو صندوق، سشوار، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل سان سابی پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سان سابی پوکت

یک استخر رو باز در پشت بام با چشم انداز 360 درجه از شهر سعی در تکمیل هرچه بیشتر امکانات هتل کرده است. امکاناتی مانند سرو صبحانه به صورت کامل در تخت خواب یا حمام آفتاب روی عرشه ی پشت بام هتل کنار استخر و همزمان استفاده از کافی شاپ کنار آن نیز موجود هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سان سابی پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل سان سابی پوکت

از این هتل سه ستاره تا مرکز شهر پوکت بیست کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 45 کیلومتر فاصله است.