هتل سان اند اسکای دبی : این هتل سان اند اسکای، در منطقه دیره از شهر دبی، یکی از بهترین خیابان های آن، بیدار الرقه می باشد. این هتل برای تجار و توریست هایی که به خاطر مراکز تجاری و تفریحی به دبی سفر می کنند بسیار مناسب است. از خدمات این هتل چهار ستاره برای توریست ها و گردشگران تور دبی میتوان به ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پذیرش شبانه روزی، سرویس دهی 24 ساعته و...  اشاره کرد.

هتل سان اند اسکای دبی

اتاق های هتل سان اند اسکای دبی

این هتل چهار ستاره، در مجموع 114 اتاق داشته که این 114 تا اتاق ه به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دلوکس کینگ

تمام این 114 اتاق هتل سان اند اسکای دبی، دارای امکانات بسیار خوبی مثل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... می باشند.  

اتاق های هتل سان اند اسکای دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان اند اسکای دبی

رستوران مون اسکیپ هتل غذاهای مجلی و بین المللی بسیار خوبی در هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام برای میهمانان تور دبی سرو می کند. همینطور کافه آواتار نیز غذاهای سوریه ای و کافه نهاوند بهترین غذاهای ایرانی را روی پشت بام، در کنار استخر روباز برای توریست های ایرانی آماده می کنند. از امکانات رفاهی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی میتوان به سونا و جکوزی، ماساژ، سالن اسپا، سالن آرایشی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان اند اسکای دبی

دسترسی های نزدیک به هتل سان اند اسکای دبی

با اقامت در این هتل چهار ستاره به بسیاری از جاذبه های تاریخی دبی دسترسی خواهید داشت. همینطور مراکز خرید بسیار خوبی مثل سیتی سنتر دیره، بازار الغریر، بازار طلا و بازار ادویه فاصله بسیار کمی با این هتل دارند. از جاذبه های معروف نزدیک به این هتل میتوان به برج العرب و مرکز تجارت جهانی اشاره کرد. ایستگاه مترو یونیون نیز در فاصله چهارصد متری از هتل می باشد. فرودگاه بین المللی چهار کیلومتر و مرکز شهر یازده کیلومتر از هتل فاصله دارد.