هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره زپ پالاس تفلیس گرجستان، ساختمان بسیار زیبا و بلندی در خیابان اصلی شهر، مرجان ایشویلی دارد. این هتل با امکانات لوکس و مدرن خود، اقامتی مجلل و بسیار عالی را برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهد. خدمه هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی هستند و همیشه به بهترین نحو ممکن به میهمانان تور گرجستان خدمات ارائه میدهند. از جمله خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان شامل فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، نگهداری از چمدان ها، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، آسانسور، نگهداری از کودکان و ... می باشند.

هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان

هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان به طور کلی 32 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های مخصوص افراد سیگاری
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های ماه عسل

اتاق ها و سوئیت های این هتل بهترین امکانات را برای استراحت و اقامت توریست ها و گردشگران تور گرجستان دارند. تمام اتاق ها و سوئیت های هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان، دارای تخت خواب هایی از جنس روکش مخمل نرم و راحت و تزئین شده با آئینه کاری ها هستند. از دیگر امکانات یکسان داخل اقامتگاه ها میتوان به کف پوش های موکت، نورپردازی بسیار عالی، مینی بار، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و ارایشی، آباژور بزرگ، خدمات برای افراد معلول، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، میزکار، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان

از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل سه ستاره برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوان به استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و اسپا، آبگرم، کاریوکی و ... اشاره کرد. و اما رستوران هتل فضای باز و بسیار راحتی داشته و انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و اروپایی را با چشم انداز بسیار زیبایی از شهر و فضای سبز، برای میهمانان تور گرجستان سرو می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل زپ پالاس تفلیس گرجستان

هتل زپ پالاس سه ستاره گرجستان در منطقه تجاری این شهر و خیابان تاریخی مرجان ایشویلی، یکی از جذاب ترین خیابان های شهر از نظر معماری زیبای گرجی می باشد.