اگر می خواهید اقامتی راحت و لوکس را تجربه کنبد می توانید هتل الیسیوم را انتخاب کنید. این هتل که در سال 2011 بنا شده و در میدان تقسیم قرار دارد دارای 186 باب اتاق و سوئیت می باشد اتاق ها و سوئیت ها به سبکی کاملاً مدرن طراحی شده سوئیت ها دوبلکس با عایق صوتی که همه آنها شامل یک اتاق نشیمن با مبلمان، تلویزیون ال سی دی و پخش دی وی دی. یک آشپزخانه با محل غذاخوری می باشند. تمامی اتاقها دارای حمام خصوصی هستند. 

موقعیت مکانی هتل نیز بسیار مناسب برای رفتن به مراکز خرید مانند خیابان اسقلال،و مراکز گردشگری و تاریخی می باشد که با فرودگاه آتاترک 20 دقیقه فاصله دارد.

رستوران Fanus  صبحانه ی غنی بصورت بوفه از جمله تخم مرغ سرخ شده، املت، نان تازه و نان پیتا، انواع پنیر، میوه های تازه، عسل، مربا و ماست را به مهمانان ارائه می دهد شما می توانید برای نهار و شام غذاهای خود را از غذاهای جهان انتخاب کنید و لذت ببرید.

ماساژ تایلندی و ماساژ بالیایی، و درمان صورت و بدن استخر سرپوشیده جکوزی، سونا، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام از جمله خدماتی است که در مدت اقامت خود می توانید از آنها بهره ببرید.

امکانات اتاق ها : تلویزیون ال سی دی ، ماهواره، میز کار، مبلمان، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، حمام ، سشوار، تلفن در حمام، چای و قهوه ساز، مینی بار

امکانات و خدمات هتل : رستوران ها ، بار، پذیرش 24 ساعته ، لابی ، آسانسور ، خدمات 24 ساعته، خشکشویی ، فروشگاه ، سالن کنفرانس ، کافی نت ، صرافی ،کرایه اتومبیل و.. می باشد.