هتل ریچموند استانبول : یکی از بهترین منطقه های شهر استانبول چه برای اقامت و چه برای خرید، میدان تکسیم و خیابان استقلال است. از میدان تکسیم تا خیابان استقلال، بهترین مراکز خرید و فروشگاه ها قرار داشته که برای خرید و گشت و گذار بهترین در استانبول هستند. کارکنان هتل ریچموند استانبول به چندین زبان انگلیسی، روسی و ترکی و در هر ساعت از شبانه روز توریست ها و گردشگران تور استانبول را پذیرش میکنند. همینطور ارائه دهنده بهترین امکانات مثل پنج سالن همایش کنفرانس، خدمات خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی شبانه روزی، روزنامه و اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی و .. میباشد.

هتل ریچموند استانبول

اتاق های هتل ریچموند استانبول

تمامی اتاق های این هتل در سال 2010 بازسازی شده و امکانات بروزتر و مدرن تری به آن ها اضافه شده است. بیشتر اتاق ها منظره ای به سمت خیابان استقلال و تنگه بسفر دارند. هتل ریچموند استانبول اتاق هایی با امکانات مینی بار به همراه آب معدنی رایگان، گاوصندوق، منوی بالش، میز اتو، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، گهواره رایگان، تخت تاشو، مبلمان، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت وایرلس رایگان، نظافت روزانه و سرویس دهی شبانه روزی را برای میهمانان خود ارائه میدهد.

اتاق های هتل ریچموند استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ریچموند استانبول

هتل ریچموند استانبول برای کارهای روزمره شما ایستگاه های کامپیوتر، سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، پارک بازی کودکان، سالن اسپا و ماساژ و... دارد. همینطور انواع غذاهای دریایی، ترکی و بین المللی و به خصوص غذاهای خوشمزه و لذیذ عثمانی را در رستوران های طبقه آخر هتل ریچموند استانبول برای شما سرو میکنند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ریچموند استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل ریچموند استانبول

هتل ریچموند استانبول تا فرودگاه بین المللی سی دقیقه و تا ایستگاه مترو صد متر فاصله دارد. همچنین جاذبه های گردشگری خوبی مثل برج گالاتا با پانزده دقیقه پیاده روی، مسجد سلطان احمد و بازار بزرگ استانبول چهار کیلومتر، و تنگه بسفر فاصله ای بسیار کوتاه و مناسب دارد.