هتل ریپابلیکا ایروان ارمنستان : یکی از هتل های فوق العاده در شهر ایروان ارمنستان، هتل ریپابلیکا این شهر است. شاید برای شما جالب باشد که در این هتل 4ستاره که از بیشتر جوانب شبیه به هتل های 5ستاره ایروان است، اقامت داشته باشید. اقامت در این هتل البته نیاز به برنامه ریزی دارد! چرا که از محبوب ترین هتل ها در بین توریست ها بوده و خیلی زود اتاق های آن رزرو می شود. اگر بخواهید همراه با تور ارمنستان در این هتل اقامت داشته باشید، بهتر است خیلی زودتر به فکر سفر به این کشور زیبا بیافتید و برای رزرو هتل سریعتر اقدام کنید.  هتل ریپابلیکا در سایت پرطرفدار تریپ ادوایزر توانسته با کسب نمره 4.5 ، در صدر بهترین هتل های این سایت از دیدگاه مسافران قرار گیرد و این به معنای رضایت مهمانان و اقامت کنندگان در این هتل است. برای تماشای عکس های بی شماری که توسط مهمانان این هتل از فضای اتاق ها یا رستوران و کافی شاپ آن گرفته شده است، کافی است نام هتل را در اینترنت جستجو کنید. مطمئن باشید از دیدن این تصاویر بیشتر وسوسه خواهید شد تا در سفر به ارمنستان در این هتل اقامت کنید. ویژگی مهم و غیرقابل چشم پوشی از هتل ریپابلیکا ارمنستان، موقعیت قرار گیری این هتل است. این هتل در مرکز ایروان واقع شده و به همین علت دسترسی فوق العاده ای به تمامی نقاط شهر دارد. وقتی شما در تور ارمنستان در هتلی در قلب ایروان اقامت داشته باشید، به این معناست که هم به جاذبه های گردشگری ایروان نزدیک هستید، هم به بازارهای خرید و هم به وسایل نقلیه عمومی! در واقع همه چیز در دسترس است و اگر هم نباشد با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خیلی زود به مقصود خود می رسید.

هتل ریپابلیکا ایروان ارمنستان

اتاق های هتل ریپابلیکا ایروان ارمنستان

اتاق های هتل ریپابلیکا ایروان بسیار شیک و مدرن هستند. این اتاق ها امکانات ویژه ای را در خود جای داده اند. شاید یکی از امکانات جذاب در اتاق های هتل، اختصاص WiFi رایگان به مهمانان است. همچنین یخچال و تلویزیون با ماهواره نیز در اتاق های هتل ریپابلیکا تعبیه شده است. هتل ریپابلیکا از جمله هتل هایی است که درون اتاق ها سشوار قرار داده تا شما در سفر با تور ارمنستان نیاز به آوردن سشوار نداشته باشند. همچنین می توانید از مینی بار رایگان در اتاق خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای دسترسی به خدمات اتاق حتما باید آن را به اطلاع مسئولان و پرسنل هتل برسانید.

اتاق های هتل ریپابلیکا ایروان ارمنستان

رستوران های هتل ریپابلیکا ایروان ارمنستان

رستوران هتل ریپابلیکا ایروان نیز از جمله رستوران های خوب و باکلاس در ایروان شناخته می شود. این رستوران انواع غذاهای فرنگی و ارمنی را در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم از انواع غذای ارمنی موجود در منو رستوران انوش که در این هتل واقع شده است استفاده کنید. سرآشپز حرفه ای و محیط دنج این رستوران حتی خود ارمنی ها را به اینجا می کشاند. کافه رستوران هتل نیز خدمات خوبی ارائه می کند. شما در این کافه رستوران، علاوه بر میل کردن انواع قهوه و نوشیدنی های سرد، می توانید به غذاهای ایتالیایی دسترسی داشته باشید. این کافه رستوران در فضای باز قرار گرفته و دید خوبی به شهر دارد.

رستوران های هتل ریپابلیکا ایروان ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل ریپابلیکا ایروان ارمنستان

هتل ریپابلیکا ایروان تنها 11.4 کیلومتر با فرودگاه بین المللی ایروان فاصله دارد. البته در تور ارمنستان شما با استفاده از ترانسفر فرودگاهی به هتل منتقل شده و در هنگام بازگشت نیز به فرودگاه ترنسفر می شوید. همچنین ایستگاه قطار ایروان تا هتل ریپابلیکا 3.2 کیلومتر فاصله دارد.  جاذبه های گردشگری ایروان نیز اکثرا در فاصله کوتاهی تا هتل ریپابلیکا واقع شده اند. برای مثال تئاتر اپرای ارمنیان تنها 1 کیلومتر و 300 متر با درب هتل فاصله دارد و شما حتی می توانید برای تماشای این مکان و شرکت در مراسم های آن، پای پیاده قدم زده و از نزدیک مرکز شهر ایروان را لمس کنید. برای این کار می توانید از دوچرخه هتل ریپابلیکا که برای مسافران تور ارمنستان تعبیه شده استفاده کنید؛ درست است این هتل به میهمانان خود دوچرخه کرایه می دهد تا در ایروان با دوچرخه گشت زنی کنند.