هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی : هتل سه ستاره رینبو پارادایس در راستای ساحل تانجونگ بونگاه قرار دارد. این هتل از بهترین هتل های شهر پنانگ است که بیشتر مورد توجه زوج های جوان توریست تور مالزی قرار گرفته است. هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و به میهمانان خود سرویس دهی می کند. کارکنان هتل رینبو پالاس پنانگ، به زبان های انگلیسی، چینی و مالایی مسلط هستند. در این هتل سه ستاره برای افراد معلول و ناتوان نیز اتاق به همراه تمامی امکانات وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور مالزی میتوان به اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل، اتاق های بدون سیگار، پارکینگ، روزنامه در لابی، صرافی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسه، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی

اتاق های هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی

هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی 333 اتاق و سوئیت داشته که بیشتر آن ها، به خصوص سوئیت ها چشم اندازی به سمت دریا دارند. اتاق و سوئیت های هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی از امکاناتی مثل مینی بار، آشپزخانه، اینترنت رایگان، چای ساز و قهوه ساز، تراس اختصاصی، سیستم تهویه هوا، تلوزیون، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی و .. برخوردارند.

اتاق های هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی

رستوران هریتاژ آسیایی و گایاز، از رستوران های این هتل هستند که انواع غذاهای غربی، آسیایی و بین المللی را برای میهمانان آماده می کنند. انتخاب اکثر میهمانان تور مالزی برای صرف غذا، رستوران گایاز، به خاطر منظره ای که به سمت دریا داشته و آبمیوه های تازه و خوبی هم برای میان وعده آماده می کند، است. برای سرگرمی و تفریح میهمانان، انواع امکانات سرگرم کننده از جمله ورزش ها و بازی های آبی، اسکواش، سونا و جکوزی، زمین تنیس، استخر روباز، سونا بخار و سونا خشک، سالن اسپا و ماساژ در این هتل موجود است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل رینبو پارادایس پنانگ مالزی

از هتل رینبو پارادایس تا جورج تاون و رستوران های خوب آن تنها ده دقیقه با ماشین راه است. همینطور اگر با ماشین از سمت هتل به فرودگاه حرکت کنید، چهل دقیقه در راه خواهید بود.