هتل ریتز کارلتون کوالالامپور : این هتل پنج ستاره در منطقه فوق العاده مثلث طلایی قرار داشته و با اتاق های مجلل و امکانات پیشرفته، به یکی از بهترین هتل های شهر کوالالامپور برای توریست ها و گردشگران تور کوالالامپور تبدیل شده. در لابی این هتل نوشیدنی به همراه موسیقی سرو شده و از خدماتی که کارکنان به میهمانان خود ارائه میدهند میتوان به اینترنت و پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سولاریوم، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسه، خدمات خانه داری و ... اشاره کرد.

هتل ریتز کارلتون کوالالامپور

اتاق های هتل ریتز کارلتون کوالالامپور

هتل ریتز کارلتون کوالالامپور 365 اتاق استاندارد، خانوادگی، دلوکس و سوئیت های لوکس و رویایی داشته که هر کدام پنجره های قدی داشته و به صورت کلاسیک با لوازم و مبلمان مدرن طراحی شده است. از پنجره ها و تراس های این هتل میتوانید به شهر چشم انداز داشته باشید. امکاناتی که داخل اتاق ها و سوئیت های این هتل ارائه میشود شامل حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، تلفن، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی، جعبه کمک های اولیه، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... میباشد.

اتاق های هتل ریتز کارلتون کوالالامپور

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ریتز کارلتون کوالالامپور

زمانی که در هتل هم در حال استراحت هستید، میتوانید با استفاده از امکاناتی نظیر ماساژ، اسپا، ابگرم، سالن ورزشی و استخر در فضای باز استراحت و اقامت خود را در این هتل پنج ستاره لذت بخش تر کنند. رستوران شاک هتل ریتز کارلتون، انواع و اقسام غذاهای چینی، ژاپنی، غربی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور مالزی آماده میکنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ریتز کارلتون کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل ریتز کارلتون کوالالامپور

با اقامت در این هتل پنج ستاره با فرودگاه بین المللی کوالالامپور 45 دقیقه فاصله خواهید داشت. ایستگاه تاکسی میز تا هتل چند قدم فاصله داشته و همینطور فاصله بین مراکز خرید  پاویلیون و بوکیت بینتانگ پنج دقیقه میباشد.