هتل ریتز کارلتون مالزی : هتل 5 ستاره ریتز کارلتون مالزی "ritzcarlton" محیط لوکس و مجللی داشته و همواره در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور قرار دارد. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه شده است. همینطور میهمانان و توریست های تور مالزی میتوانند از فروشگاه هدایا هتل، سوغات خود را خریداری کنند. میهمانان میتوانند در صورتی که اشیا با ارزش و یا مقدار پول بسیاری دارند که حمل و نگهداری شان باعث استرس آن ها شده، اشیا با ارزش خود را با خیال راحت به دست صندوق امانات هتل ریتز کارلتون مالزی بسپارند. از دیگر خدمات هتل میتوان روزنامه رایگان در لابی، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات و ... را نام برد.

هتل ریتز کارلتون مالزی

اتاق های هتل ریتز کارلتون مالزی

هتل ریتز کارلتون مالزی به طور کلی 365 اتاق و سوئیت لوکس و بسیار عالی داشته که فضای بزرگی دارند. این 365 اتاق و سوئیت هتل ریتز کارلتون به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های اجرایی
  • سوئیت های اجرایی
  • سوئیت های پریمیر
  • سوئیت های دو خوابه
  • سوئیت های سه خوابه
  • سوئیت های ریتز کارلتون

اتاق های هتل دارای پنجره های بزرگ با منظره تماشایی یک تلویزیون صفحه تخت و پخش دی وی دی. دستشویی و حمام سنگ مرمر می باشند. و یک وان آب داغ درون اتاق قرار داشته و تمام دیواره های اتاق از جنس شیشه از زمین تا سقف بوده و چشم انداز وسیع و فوق العاده ای را به میهمانان و توریست های تور ارزان مالزی میدهند. از دیگر امکانات مشابه بین اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشیت و آرایشی رایگان، مینی بار، گاوصندوق، میز مطالعه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل ریتز کارلتون مالزی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ریتز کارلتون مالزی

رستوران هتل در ظروف چینی، ژاپنی و غربی با موسیقی محلی پذیرای شما می باشند. این هتل با دارا بودن درمان های مشهور با خدمات ماساژ و آبگرم روستایی در کوالالامپور بسیار معروف میباشد و به میهمانان و توریست های تور لحظه آخری مالزی حتما پیشنهاد می شود امتحان کنند. از امکانات رفاهی فراهم شده هتل ریتز کارلتون مالزی برای میهمانان میتوان سالن ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی برای کودکان و ... را نام برد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ریتز کارلتون مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل ریتز کارلتون مالزی

این هتل پنج ستاره تنها از مراکز خرید معرفی نظیر پاویلیون و بوکیت بیتانگ پنج دقیقه فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی تا هتل ریتز کارلتون مالزی نیز 45 کیلومتر فاصله است.