هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی : هتل 5 ستاره لوکس رویال Chulan کوالالامپور کشور مالزی دارای معماری مالایی بوده و مهمان نوازی سنتی، و تجملات معاصری برای ارائه خدمات تعطیلات شما طراحی شده است. هتل رویال چولان در سال 2012 و 2013 جایزه انتخاب مسافران برای رده لوکس در سایت معتبرTripAdvisor به دلایل فضای بزرگ که پر از نقوش رنگارنگ میراث غنی مالزی می باشد و تنها هتل سنتی الهام گرفته در کوالالامپور که تا سقف کاشی کاری شده است، کسب کرده است. خدماتی که این هتل برای میهمانان و توریست های تور مالزی ارائه میدهد شامل خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، صرافی و .. می باشند.

هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

اتاق های هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی دارای 403 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت های دلوکس

اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره خدمات بسیار خوبی مثل دسترسی به اینترنت، تلویزیون صفحه تخت، تلفن IDD، میز کار، مینی بار، قهوه یا چای ساز، حمام، بالش پر، خدمات اتاق، بیدارباش، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

هتل رویال چولان برای سرگرم کردن میهمانان و توریست های تور لحظه آخری مالزی امکانات رفاهی نظیر مرکز تناسب با تمرینات قدرتی، قلبی و یا یوگا سالن Telega Bungaدارای انواع ماساژهای درمانی و سونا و ... ارائه میدهد. رستورانهای هتل چولان نیز شامل کافه Warisan صبحانه با منو باز، رستوران  Tai Pingاگر عاشق غذای چینی هستید، L'Heritage غذاهای اروپائی و فرانسوی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

 هتل رویال چولان در مرکز شهر KL واقع شده است و نزدیک به خیابان Bukit Bintang و  برج های دوقلوی پتروناس قرار دارد. هتل پنج ستاره چولان، در 45 دقیقه ای فرودگاه کوالالامپور می باشد.