هتل رویال پالاس باتومی گرجستان : هتل چهار ستاره رویال پالاس باتومی کارکنان حرفه ای داشته که به زبان های ترکی، گرجی، روسی و انگلیسی کاملا مسلط هستند. از امکانات و خدماتی که میتوانند به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان ارائه دهند، میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، محوطه مخصوص استعمال سیگار، نظافت روزانه، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و همایش، صندوق امانات، صرافی، آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل رویال پالاس باتومی گرجستان

اتاق های هتل رویال پالاس باتومی گرجستان

هتل رویال پالاس باتومی گرجستان به طور کلی دارای سی اتاق است. بعضی از اتاق های هتل پاک و بعضی قابلیت استعمال سیگار دارند. دکوراسیون اتاق های هتل رویال پالاس باتومی گرجستان کلاسیک بوده و از خدمات و امکاناتی که میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان میتوانند در اتاق ها استفاده کنند، میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، امکان سرو صبحانه در اتاق، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل رویال پالاس باتومی گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رویال پالاس باتومی گرجستان

این هتل در کل یک رستوران داشته که در آن انواع غذاهای بین المللی، گرجی، محلی و ... برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان به همراه نوشیدنی های گرم و سرد مختلف سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل رویال پالاس باتومی گرجستان برای میهمانان توریست ها شامل سالن بیلیارد، استخر، تراس حمام آفتاب، ساحل اختصاصی، کتابخانه، کرایه دوچرخه، سالن اسپا و ماساژ و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رویال پالاس باتومی گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل رویال پالاس باتومی گرجستان

هتل رویال پالاس چهار ستاره از ساحل دریای سیاه چهار دقیقه و از ایستگاه های قطار و اتوبوس ده کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله سه کیلومتری از هتل رویال پالاس باتومی گرجستان می باشد.