هتل رویال سنگاپور : هتل چهار ستاره رویال سنگاپور یکی از هتل های خوب این شهر با خدمات شبانه روزی و اینترنت و پارکینگ رایگان است. علاوه بر این دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل دارد. هتل رویال سنگاپور این امکان را به میهمانان میدهد تا مراسم عروسی خود را در این هتل برگزار کنند همینطور از آرایشگاه هتل استفاده کنند.

اتاق های هتل رویال سنگاپور

اقامتگاه های هتل رویال، پنجره های قدی داشته و چسم انداز و نور مناسبی دارد. همینطور مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلوزیون های ماهواره دار، اینترنت، حمام و میزتوالت مجهز، چای ساز و قهوه ساز و ... هر چه اقامت را برای شما راحت تر میکند.

اتاق های هتل رویال سنگاپور

امکانات تفریحی و رستوران های هتل رویال سنگاپور

امکانات و سرگرمی های خوبی در هتل رویال سنگاپور ارائه شده، امکاناتی مثل سونا، جکوزی، استخر روباز بپمناسب برای همه فصل ها، ماساژ حرفه ای هتل رویال سنگاپور را فراموش نکنید، همینطور سالن بدنسازی علوه بر اینها توریست های تور سنگاپور میتوانند در دو باشگاه موسیقی کارائوکه وقت گذرانده و لذت ببرند. رستوران های هتل رویال سنگاپور، بهترین و با کیفیت ترین غذاهای بین المللی و خاورمیانه را برای شما سرو میکنند. همینطور شما میتوانید صبحانه خود را در اتاق میل کنید. سه رستوران در هتل هستند که غذاعای محلی و ژاپنی برای شما سرو میکنند.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل رویال سنگاپور

آدرس هتل رویال سنگاپور

۳۶ Newton Road, 307964 Singapore, Singapore