هتل رویال اینترنشنال شانگهای : این هتل پنج ستاره، در خیابان Xiuchuan، شهر شانگهای می باشد. کارکنان آن به زبان های انگلیسی و چینی کاملا مسلط بوده و برای میهمانان تور چین خدماتی نظیر اینترنت و پارکینگ رایگان، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی، سالن پذیرایی، صرافی و تبدیل ارز، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، خدمات برای معلولین و افراد کم توان، فروشگاه هدایا و سوغات و ... ارائه می دهد.

هتل رویال اینترنشنال شانگهای

اتاق های هتل رویال اینترنشنال شانگهای

هتل رویال اینترنشنال شانگهای، اتاق هایی با پنجره های نسبتا بزرگ و تخت هایی مجلل با روکش های مخمل دارد. دکوراسیون و امکانات اتاق های این هتل به گونه ای بوده که هرگز اقامت در هتل رویال اینترنشنال شانگهای را فراموش نخواهید کرد. این هتل پنج ستاره چندین اتاق غیر سیگاری، خانوادگی، عایق صدا، VIP و سوئیت های ماه عسل برای ارائه به میهمانان دارد که از بین امکانات مشترک بین این اتاق ها میتوان به حمام اختصاصی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای بزرگ، سیستم تهویه هوا، صندوق امانات، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن و اینترنت رایگان اشاره کرد.

اتاق های هتل رویال اینترنشنال شانگهای

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رویال اینترنشنال شانگهای

از جمله امکانات رفاهی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور شانگهای زمین بازی برای کودکان، زمین بازی تنیس، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، کلاب شبانه، کارائوکه، سالن بازی سرپوشیده، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ... هستند. در رستوران هتل رویال اینترنشنال شانگهای چهار نوع غذا سرو می شود.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رویال اینترنشنال شانگهای

دسترسی های نزدیک به هتل رویال اینترنشنال شانگهای

فاصله بین هتل رویال اینترنشنال شانگهای تا فرودگاه پودونگ پانزده دقیقه و تا پارک دیزنی لند هجده دقیقه می باشد.