هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه : هتل رویال آسارلیک در شهر بدروم و در منطقه زیبا و دوست داشتنی گومبت جای دارد. این هتل لوکس و باشکوه با شانزده هزار متر وسعت، در سال 2005 به افتتاح رسید و از آن زمان تا کنون پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا بوده است. هتل های TURIHAN BEACH و GUN-AY HOTEL در نزدیکی هتل آسارلیک واقع شده اند و رقابت میان این هتل ها همواره به افزایش کیفیت سرویس دهی آن ها منجر شده است. در این هتل سرویس دهی به شکل UALL انجام می گیرد و کادر مدیریتی به دنبال کسب رضایت کامل مشتریان خود هستند. نمای بیرونی هتل سفید و کلاسیک بوده و در اطراف آن درخت های نخل زیبا به چشم می خورد و فضای دلپذیری را ایجاد می کند. فضای سبز داخل حیاط هتل، حس تازگی و نشاط را به انسان منتقل می کند و قدم زدن در آن برای مسافران تور ترکیه بسیار لذت بخش است. طراحی و دکوراسیون لابی هتل مطابق با جدیدترین اصول طراحی انجام گرفته و بی نظیر است. وجود اینترنت رایگان در لابی، دسترسی گردشگران تور بدروم به فضای مجازی را راحت تر می کند.

هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه

اتاق های هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه

هتل بزرگ آسارلیک در مجموع 351 اتاق مختلف دارد که در اندازه های گوناگونی طراحی شده اند. اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت های بسیار شکیل و زیبا در این هتل برای پذیرایی از گردشگران تور بدروم و منطقه گومبت آماده شده است. در یک طبقه بندی دیگر می توان اتاق ها را به اتاق های استاندارد، اتاق های ریلکس و اتاق های خانوادگی تقسیم بندی کرد. تمامی اتاق های هتل آسارلیک مجهز به بهترین امکانات و کامل ترین تجهیزات هستند. تراس هریک از اتاق ها چشم انداز بی نظیری از ساحل دریا را نشان می دهد. وجود گلدان های سبزه و گل در تراس، شادی و نشاط مضاعفی را به میهمانان هدیه می دهد. اینترنت رایگان و بی سیم در اتاق ها فراهم شده و میهمانان می توانند با خیال راحت از اینترنت استفاده کنند. از امکانات موجود در اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، حمام به همراه دوش، سشوار و.. اشاره کرد. ضمن اینکه تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش و سرمایش در همه اتاق ها وجود دارد. لازم به ذکر است که استفاده از مینی بار با پرداخت SOFT DRINK و صندوق امانات با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر خواهد بود.

اتاق های هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه

رستوران های هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه

در هتل آسارلیک انوع مختلف رستوران ها وجود دارد. در رستوران اصلی، همه وعده های غذایی با منوهای متنوع و مختلف آماده و فراهم است. صبحانه تا دیروقت سرو می شود و پرسنل بسیار خوش برخورد و مهربان هستند. علاوه بر رستوران اصلی، چهار رستوران آلاکارته با غذاهای بین المللی و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان هتل هستند. در این رستوران ها می توانید از خورردن انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، چینی و ترکی لذت ببرید. کافه های هتل آسارلیک نیزبسیار دلپذیر هستند. گردشگران تور ترکیه می توانند هر بار به یکی از این کافه ها رفته و از نوشیدنیهای متفاوت آنها میل نمایند. کافه لابی، کافه ساحلی، کافه PANORAMA، کافهGREEN، کافه MARINE و کافه PALMاز جمله این کافه ها هستند.

رستوران های هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه

امکانات رفاهی هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه

امکانات هتل آسارلیک در سطح کاملا مطلوبی قرار دارد. یک مرکز اسپا در این هتل مهیا شده که مورد استقبال میهمانان تور بدروم قرار گرفته است. استخر روباز، سونای بخار و خشک، حمام ترکی و سالن بدنسازی تنها بخشی از این امکانات هستند. مدیریت هتل کودکان را نیز از یاد نبرده و برای آنها استخر و سالن بازی تدارک دیده است.

امکانات رفاهی هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه

دسترسی های نزدیک به هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه

موقعیت جغرافیایی هتل یکی از گزینه های مهم اغلب گردشگران در انتخاب محل اقامت خود در هنگام سفر است. هتل آسکارلیک 35 کیلومتر تا فرودگاه بدروم و تنها 5 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و از این نظر یک گزینه بسیار مناسب محسوب می شود.