هتل روگالوکس تفلیس گرجستان  : با اقامت در هتل چهار ستاره روگالوکس، امکانات بسیار خوب اما با کمترین هزینه ها را در سفر تور گرجستان خواهید داشت. بنابراین اگر میخواهید هزینه کمتری برای اقامت داشته باشید، هتل روگالوکس تفلیس گرجستان میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. خدمه این هتل چهار ستاره با خدمات و امکانات خاص و خوب خود مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه رایگان در لابی، محدوده مخصوص سیگار، سرویس دهی شبانه روزی، سالن کنفرانس و همایش، سالن آرایشی، آسانسور، اتاق های بدون سگار و بدون صدا، خدمات برای معلولین، فروشگاه هدایا و سوغاتی، رستوران و بار، میز تور، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ...، اقامتی راحت و مناسب برای میهمانان تور گرجستان تدارک دیده و به زبان های روسی و انگلیسی کاملا مسلط هستند.

هتل روگالوکس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل روگالوکس تفلیس گرجستان

هتل روگالوکس تفلیس گرجستان، 42 اتاق دنج و عالی داشته که همگی به صورت روزانه نظافت شده و شامل خدمات سرویس دهی شبانه روزی می باشند. در هر 42 اتاق از این هتل چهار ستاره، امکانات بسیار خوبی قرار داده شده تا میهمانان تور گرجستان در طول اقامت کمبود چیزی را احساس نکنند، مثل سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی، نشیمن جدا و بزرگ، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، تراس، اینترنت رایگان و ... .

اتاق های هتل روگالوکس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل روگالوکس تفلیس گرجستان

این هتل چهار ستاره به بهترین و مهم ترین نقاط شهر تفلیس مثل ساختمان تئاتر اپرا با هشت کیلومتر، تئاتر روستاولی هفت کیلومتر و همینطور میدان ازادی با هشت کیلومتر فاصله دسترسی داشته که بسیار به نفع توریست ها و گردشگران تور گرجستان است.

دسترسی های نزدیک به هتل روگالوکس تفلیس گرجستان