هتل رسپابلیکا باکو : هتل چهار ستاره رسپابلیکا در سال 2014 افتتاح شده و به شکل معاصر و سنتی ساخته شده است. کارکنان و خدمه هتل به زبان های ترکی، انگلیسی، روسی، آلمانی و آذربایجانی مسلط بوده و از امکانات و خدماتی به توریست های و گردشگران تور باکو ارائه میدهند میتوان اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن زیبایی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اتاق نگهداری از چمدان ها، آسانسور، نظافت روزانه و ... را نام برد.

هتل رسپابلیکا باکو

اتاق های هتل رسپابلیکا باکو

هتل رسپابلیکا باکو به طور کلی دارای 77 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های لوکس
  • آپارتمام های ریاست جمهوری

تمام اتاق های این هتل چهار ستاره دارای تراس اختصای به سمت دریا و یا شهر بوده و امکاناتی که به میهمانان و توریست های تور باکو در اتاق ها ارائه می شوند میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، امکان سرو صبحانه در اتاق ها، مینی بار یا یخچال، سیستم گرمایش و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم ریگان، سیستم تهویه هوا، نظافت روازنه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل رسپابلیکا باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رسپابلیکا باکو

در رستوران هتل رسپابلیکا باکو انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آسیایی، آذربایجانی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور باکو سرو می شوند. برای میهمانان این سرگرمی و امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... در هتل رسپابلیکا باکو تدارک دیده شده اند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رسپابلیکا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل رسپابلیکا باکو

هتل رسپابلیکا چهار ستاره از استادیوم توفیق بهرامو هفت کیلومتر و از قلعه دختر هفتصد متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی حیدر علی اوف نیز در فاصله 26 کیلومتری از هتل رسپابلیکا باکو می باشد.