هتل رز رزیدنس بیچ شهر کمر در آنتالیا از بی نظیرترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل مجلل در قسمتی از ساحل شنی زیبای دریای مدیترانه بنا شده و توجه مسافران زیادی را به خود جلب کرده است. ساحلی اختصاصی در این هتل در دسترس شما است و نیازی نیست مسیر زیادی را از هتل تا ساحل طی کنید. فاصله زمانی هتل تا شهر کمر حدود 5 دقیقه و مسافت آن تا آنتالیا حدود 40 کیلومتر می باشد. با دیدن عظمت و زیبایی خیره کننده این هتل شگفت زده خواهید شد.

هتل رز رزیدنس بیچ 363 اتاق دارد که از این تعداد، 345 اتاق استاندارد، 7 اتاق خانوادگی، 9 اتاق استاندارد واقع در باغ و 2 سوئیت وجود دارد. اتاق های خانوادگی این هتل از دو اتاق مجزا تشکیل شده که توسط یک در به هم متصل می شوند. این اتاق ها دارای سرویس بهداشتی مجهز می باشند. یک اتاق، یک تخت دونفره و اتاق دیگر نیز تخت یک نفره دارد. تمامی اتاق های این هتل بالکن اختصاصی دارند که از این بالکن ها می توانید از دیدن مناظر اطراف هتل لذت ببرید. همه اتاق های هتل از امکاناتی نظیر سشوار، تلویزیون های بزرگ با انواع شبکه های ماهواره ای، صندوق امانات، یخچال، تلفن، فرش و سیستم تهویه مطبوع برخوردار هستندکوهستانی فوق العاده زیبایی در چند کیلومتری هتل رز رزیدنس بیچ وجود دارد. به شما توصیه می کنیم که قدری از وقت تعطیلات خودرا به دیدن این کوهستان شگفت انگیز اختصاص دهید. حتی می توانید در دامنه کوه های سر به فلک کشیده پیک نیک راه بیندازید. در نزدیکی این هتل کوهی به نام تورس وجود دارد که با باغ های وسیع پرتقال احاطه شده است.

هتل رز رزیدنس کمر آنتالیا

رستوران های زیادی در این هتل مشغول خدمت رسانی به مهمانان هستند. در هتل رز یک رستوران اصلی وجود دارد و دو رستوران دیگر با سرو کردن انواع غذاهای دریایی و کباب های لذیذ از مسافران پذیرایی می کنند. غیر از غذاهای دریایی و کباب ها در رستوران ها انواع غذاهای بین المللی مانند غذاهای ایتالیایی، روسی، ترکی و ... نیز سرو می شود. از ساعت 9 صبح تا 2 نیمه شب بارهای هتل مشغول فعالیت هستند و انواع خوراکی ها و نوشیدنی های متنوع  را برای شما فراهم می کنند. برنامه های سرگرم کننده جنگ شبانه، تئاتر، موسیقی زنده و گروه های مختلف ساعات شادی را برای مسافران به ارمغان می آورد. این برنامه ها از ساعت 11 شب تا 2 نیمه شب به طول می انجامد.

هتل رز رزیدنس کمر آنتالیا

از امکانات تفریحی هتل رز رزیدنس بیچ می توان به موج سواری، قایقرانی، سوار شدن بر بالن و جت اسکی، پارک ها و سرسره های آبی متنوع، اسکی روی آب، استخر، سالن بیلیارد و میز تنیس اشاره کرد. در این هتل دو استخر روباز، یک استخر سرپوشیده و استخری ویژه کودکان وجود دارد. استخر کودکان از امکاناتی جالبی برخوردار است و کودکان در آن لحظات شادی را تجربه می کنند. از دیگر امکانات تفریحی و سرگرمی برای کودکان می توان به سالنی اشاره کنیم که بچه ها می توانند به انجام بازی های کامپیوتری مشغول شوند .پرسنل هتل رز رزیدنس بیچ در تمام اوقات شبانه روز با خدمات رسانی سریع و با کیفیت، اقامتی با آرامش و مثال زدنی برای شما فراهم می کنند. خدماتی که در هتل رز ارائه می شود شامل لباسشویی، خشکشویی، سرویس نگهداری کودکان، آرایشگاه و تبدیل ارز می باشد.همچنین این هتل خدمات رایگانی از قبیل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، کتابخانه، باشگاه بدنسازی و پارکینگ خصوصی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد. در محیط اطراف هتل بازاری کوچک به همراه فروشگاه وجود دارد که می توانید از آن سوغاتی های  تور آنتالیا خود را تهیه کنید.