هتل رامی رز دبی : این هتل چهار ستاره، در منطقه تجاری تیکام قرار داشته و یکی از بهترین موقعیت های تجاری را بین دیگر هتل های دبی دارد. داخل هتل رامی رز دبی، انواع خدمات خوب و مناسب مثل خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه در لابی، صرافی و تبدیل ارز، خدمات خانه داری، آسانسور، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، اتاق های جلسه و کنفرانس، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و .. می باشند.

هتل رامی رز دبی

اتاق های هتل رامی رز دبی

هتل رامی رز دبی، به طور کلی 93 اتاق داشته که این 93 اتاق، به چهار دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته

هر 93 اتاق این هتل بسیار زیبا و مجلل طراحی شده و نشیمن بزرگ و جداگانه دارند. از امکانات بسیار خوبی که در داخل این اتاق ها به میهمانان تور دبی ارائه می شوند میتوان به گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مبلمان، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل رامی رز دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامی رز دبی

رستوران های هتل رامی رز، برای میهمانان تور دبی انواع و اقسام غذاهای فیلیپینی، هندی، محلی، بین المللی، همینطور انواع سوشی ها، استیکها و گوشت ها را سرو میکنند. نوشیدنی ها نیز در کافه راک باتم همراه با انواع غذاهای سبک ارائه می شوند. انواع و تفریحات و سرگرمی های خوب و بسیار عالی از جمله تراس حمام آفتاب، استخر روباز، سالن ورزشی، حمام بخار، سونا و جکوزی، آبگرم و همینطور تفریحات شبانه مثل نمایش های بالی وودی، بازی دارت، دی جی اروپایی و ... برای میهمانان تور دبی در این هتل چهار ستاره بوجود آمده تا اقامت به یاد ماندنی داشته باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامی رز دبی

دسترسی های نزدیک به هتل رامی رز دبی

این هتل چهار ستاره از مراکز خرید بسیار خوبی از جمله مرکز خرید امارات و ساحل معروف جمیرا، فاصله بسیار کمی دارد.