هتل رامادا چلسی دبی : هتل چهار ستاره رامادا چلسی، سال 2010 افتتاح شده و به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دبی شناخته می شود و خدمات بسیار خوبی برای میهمانان تور دبی دارد. این هتل در منطقه معروف البرشا و نزدیک به جزیره نخلی قرار دارد. از امکانات خوب این هتل میتوان به کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، منشی تور، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی اشاره کرد.

هتل رامادا چلسی دبی

اتاق های هتل رامادا چلسی دبی

رامادا چلسی دبی به طور کلی 299 اتاق و سوئیت دارد که پنجره آن ها قدی بوده و زیباترین منظره از شهر را به شما میدهد. اتاق های رامادا چلسی دبی دارای امکانات خوبی مثل تلویزیون ماهواره ای بزرگ، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و ... هستند.

اتاق های هتل رامادا چلسی دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامادا چلسی دبی

میهمانان تور دبی در هتل رامادا چلسی از امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای مثل استخر روباز، سونا و جکوزی، مرکز آبگرم، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا و ... برخوردار هستند. همینطور رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی را برای شما سرو می کنند. رستوران اسپایس هتل رامادا چلسی غذاهای هندی و رستوران مز انواع غذاهای عربی را برای میهمانان تور دبی آماده می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامادا چلسی دبی

دسترسی های نزدیک به هتل رامادا چلسی دبی

هتل رامادا چلسی با قرار داشتن در منطقه البرشا، دسترسی های نزدیکی به خیابان شیخ زائد داشته و بهترین موقعیت برای گشت و گذار و خرید کردن دارد. از هتل چهار ستاره رامادا چلسی تا فرودگاه ابوظبی 45 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی بیست دقیقه فاصله است.