این هتل چهار ستاره واقع در مرکز منطقه دبی میباشد و با مرکز خرید برجمان فقط چند قدم فاصله دارد. از نظر موقعیت نیز شما میتوانید به هر وسیله نقلیه ای دسترسی داشته باشید همینطور ایستگاه متروی الفهیدی نیز نزدیک به هتل میباشد. هتل رامادا برنامه ی پیاده روی به مرکز تجاری را برای مسافران تور دبی اراده میدهد و شما از خیابان های توریستی مثل شیخ زاید و همچنین نمایشگاه بین المللی دبی میتوانید بازدید کنید. این هتل مجلل قیمت مناسبی دارد به طوری که سالانه توریست های زیادی این هتل را برای داشتن اقامتی لذت بخش انتخاب میکنند.

هتل رامادا  174 اتاق دارد که هر کدام از آن ها بزرگ بوده و دارای ال سی دی ، ماهواره ، تلفن وسایل خنک کننده استاندارد ، سیستم تهویه مطبوع ، حمامی که به کامل ترین لوازم مجهز، سشوار و مینی بار میباشد.

فضای هتل بسیار دوستانه و دنج است و کارکنان در تلاش هستند که نشاط و رفاه گردشگران را برای میهمانان ایجاد کنند. وعده های غذایی نیز یهصورت صبحانه و نهار میباشد.

از دیگر امکانات این هتل، خدمات شبانه روزی ، پذیرش به صورت 24 ساعته ، اینترنت و پارکینگ رایگان، استخر روباز ، جکوزی ، سونا ، میز بیلیارد ، سالن بدنسازی مجهز که دارای زمان بندی بوده و استفاده خانم ها و آقایان را جدا کرده است ، صندوق امانات ، صرافی ، آسانسور ،روزنامه ، کافه ، ترانسفر فرودگاهی و سرویس رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و برخی مراکز خرید ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری و 5 رستوران زیبا و مجهز که با کیفیت ترین خوراک های هندی و ژاپنی و غذاهای بین المللی و چینی را سرو می کند

 

آدرس :

 Al Mankhool - Dubai - United Arab Emirates   

تلفن :

  0097143519999