هتل رامادا باکو : این هتل چهار ستاره، یکی از هتل های برتر در زمینه های تجاری و تفریحی بین توریست ها و گردشگران تور باکو شده. همینطور خدمه آن حرفه ای و آموزش دیده هستند و با امکانات بسیار خوبی که به میهمانان خود ارائه میدهند، باعث جذب بسیار توریست ها به سمت خود می شوند. هتل رامادا باکو با مرکز شهر و ساحل تنها چند دقیقه فاصله داشته و از امکاناتی که به میهمانان تور باکو خود ارائه میدهد میتوان به سالن مجهز کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت رایگان، صرافی، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل رامادا باکو

اتاق های هتل رامادا باکو

هتل رامادا باکو 79 اتاق داشته که به سه دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 62 اتاق سوپریور
  • 8 اتاق جونیور
  • 1 اتاق پرزینتال

اتاق های این هتل بسیار مدرن و زیبا دکور شده و بیشتر امکاناتی که مورد نیاز هست دارند. امکانات داخلی این اتاق ها شامل تلویزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت و پارکینگ رایگان، سیستم تهویه هوا، DVD player، بیدار باش، سرویس دهی شبانه روزی، میز اتو، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل رامادا باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامادا باکو

رستوران هتل رامادا باکو انواع غذاهای بین المللی، شرقی، غربی و سنتی را برای میهمانان تور باکو به همراه چشم اندازی از دریا سرو کرده و انقدر تنوع غذایی دارد تا آن ها را از کافه ها و رستوران های بیرون بی نیاز کند. کافی شاپ های هتل نیز بهترین نوشیدنی و اسنک ها را به عنوان عصرانه آماده می کنند. توریستهای تور باکو در این هتل از امکانات سرگرم کننده ای مثل زمین تنیس، سالن ژیمناستیک، استخر سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، زمین بازی کودکان و ... برخوردار خواهند بود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامادا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل رامادا باکو

هتل چهار ستاره رامادا در منطقه شیخف قرار داشته و به شهر باکو بسیار نزدیک است. این هتل در فاصله بسیار کمی با ساحل شیخف داشته و تا بازار صدرک، مرکز خرید و مرکز شهر تنها هفت کیلومتر فاصله دارد. همینطور تجاری که در این هتل اقامت دارند فاصله پانزده دقیقه ای تا منطقه تجاری مرکزی دارند. از هتل رامادا تا فرودگاه بین المللی باکو تنها 35 دقیقه فاصله دارد.