هتل رافلز سنگاپور : از هتلهای پنج ستاره معروف و مدرن در سنگاپور، هتل رافلز میباشد که بنایی زیبا و باشکوه داشته و به همین جهت بسیار محبوب و پرطرفدار است. این هتل لوکس و پیشرفته بهترین کارکنان هتل را داشته و خدمات در هتل رافلز سنگاپور به صورت 24 ساعته انجام میشود. هتل رافلز سنگاپور علاوه بر بنای زیبایی که دارد خدماتی از جمله اتوشویی و خشک شویی را به صورت شبانه روزی ارائه میدهد، سالن بزرگی برای برگزار کردن مراسم ها و تشریفات دارد، صرافی، سالن آرایش و اینترنت را به صورت رایگان ارائه میدهد.

هتل رافلز سنگاپور

اتاق های هتل رافلز سنگاپور

اگر میخواهید در آرامش و محیطی دنج استراحت کرده و اقامت داشته باشید، اتاق ها و سوئیت ها هتل رافلز سنگاپور بهترین انتخاب برای شماست. این اتاق ها بسیار لوکس و باشکوه بوده و از رنگامیزی های ملایم و آرامش بخش در آن استفاده شده تا راحتی هر چه تمام تر را برای توریست ها و گردشگران تور سنگاپور محیا کند. در دکوراسیون اتاق ها ختی از لوازم عتیقه برای تزئین استفاده شده که آن را خاص تر میکند. پنجره های اتاق های هتل رافلز سنگاپور تمام قد بوده و از نورپردازی خوبی برخوردار است. امکانات هر اتاق، سیستم تهویه هوای مناسب، تراس بزرگ، اینترنت رایگان، مینی بار، تلوزیون بزرگ و کف پوش آن چوبی میباشد.

اتاق های هتل رافلز سنگاپور

امکانات تفریحی و رستورانهای هتل رافلز سنگاپور

هتل رافلز سنگاپور استخر بزرگی روبازی متناسب با تمام فصول داشته، همچنین، سونا و جکوزی که در کنار آن قرار دارند. امکانات ویژه ای مثل مرکز اسپا و آبگرم به همراه ماساژ درمانی موثر و آرامش بخش دارد. همینطور سالن بزرگ تئاتر و موزه مخصوص هتل نیز در این هتل موجود است. رستوران های هتل رافلز سنگاپور انواع و اقسام غذاها و شیرینی های بین المللی از جمله فرانسوي ،غربي و آسيايي را برای شما سرو میکنند.