هتل رادیسون بلو قاضی آباد دهلی : این هتل پنج ستاره در قاضی آباد دهلی، نزدیک به اتوبان گورگائون واقع می باشد.  هتل رادیسون بلو قاضی آباد دهلی، برای میهمانان معلول تور هند خود نیز سرویس ارائه می دهد. کارکنان آن شبانه روزی فعالیت کرده و داخل هتل خدماتی نظیر صرافی، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، صندوق امانات، خدمات میز تور، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت و پارکینگ رایگان ارائه می شود.

هتل رادیسون بلو قاضی آباد دهلی

اتاق های هتل رادیسون بلو قاضی آباد دهلی

اتاق های رادیسون بلو در دهلی، با مبلمان و صندلی های ارگونومیک دیزاین شده و همینطور برای زوج ها سوئیت ماه عسل و برای خانواده ها، اتاق های خانوادگی ارائه میدهد. هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها، پرده ها و رومیزی هایی از جنس ابریشم داشته و بسیار مجلل در کنار هم دکور شده اند. داخل اتاق ها امکانات مشابهی مثل مینی بار، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، dvd player، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان موجود است.

اتاق های هتل رادیسون بلو قاضی آباد دهلی

رستوران های هتل رادیسون بلو قاضی آباد دهلی

هتل رادیسون بلو دهلی، دو رستوران آواتار با غذاهای مختلف و متنوع بین المللی و رستوران کاما با انواع غذاهای گیاهی هندی دارد که برای بسیاری از توریست ها و گردشگران گیاهخوار تور دهلی مناسب و پرطرفدار بوده. همینطور برای تفریح و سرگرمی میهمانان خود نیز دارای استخر روباز، اسپا و ماساژ، اتاق بخار و سالن بدنسازی می باشد.

رستوران های هتل رادیسون بلو قاضی آباد دهلی

دسترسی های نزدیک به هتل رادیسون بلو قاضی آباد دهلی

فاصله این هتل پنج ستاره تا فرودگاه بین المللی گاندی، 45 دقیقه بوده و همینطور ایستگاه قطار دهلی نیز در فاصله بیست دقیقه ای از هتل قرار دارد.