هتل رادیسون بلو دبی : تنها هتلی که به پانزده زبان چینی، اوکراینی، فیلیپینی، تایلندی، سوئدی، نروژی، هلندی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، ‏اسپانیایی، انگلیسی، یونانی، آلمانی، عربی با شما صحبت میکند و پارکینگ و اینترنت را رایگان در اختیار شما قرار میدهد. علاوه براین 16 رستوران باکیفیت دارد. هتل رادیسون بلو دبی خدمات نگهداری از کودک را نیز ارائه میدهد تا شما ساعاتی را برای خود باشید.

اتاقهای هتل رادیسون بلو دبی :

اقامتگاه های این هتل هرکدام یک نشیمن و میزکار جدا داشته و بسیار بزرگ هستند. هر اتاق حمام مجهز دارد و عایق صداست. سرتاسر هتل از سیستم تهویه هوای مناسب برخوردار است. همه اتاق ها منظره خوبی به سمت بیرون داشته و به صورت 24 ساعته سرویس داده میشود.

اتاقهای هتل رادیسون بلو دبی

رستوران های هتل رادیسون بلو دبی :

16 رستوران بین المللی و محلی در این هتل غذا سرو میکنند و شما هرگز از نمیتوانید دست از خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذی مثل که استیک های ذغالی و گریل بکشید. اگر میخواهید شبی رویایی و خاطره انگیز را با همراهتان داشته باشید موزیک زنده و شم در کشتی عربی را امتحان کنید.

رستوران های هتل رادیسون بلو دبی

امکانات تفریحی هتل رادیسون بلو دبی :

امکانات خوبی مثل رستوران ها برای میهمانان ارائه شده. برنامه هایی مثل استراحت در سالن اسپا و ماساژ عالی که خستگی کل روز را از شما بیرون مکشد، سالت های ورزشی و ورزش های آبی و ... که موجب راحتی و داشتن آرامش برای گردشگران تور دبی میشود.

امکانات تفریحی هتل رادیسون بلو دبی

آدرس هتل رادیسون بلو دبی :

Baniyas Road, Dubai, United Arab Emirates