هتل رادسیون بلو باتومی گرجستان : اگر میخواهید اقامتی عالی در شهر باتومی داشته باشید، هتل رادیسون بلو را امتحان کنید. این هتل پنج ستاره از بهترین هتل های این شهر بوده که انتخاب اول هر توریست و گردشگر تور گرجستان است. البته اگر هزینه اقامت برایتان مهم است، درصد کمی است که هتل رادسیون بلو باتومی گرجستان را برای اقامت خود در طول سفر انتخاب کنید. از امکانات و خدمات که این هتل پنج ستاره و لوکس برای میهمانان خود عرضه میکند، میتوان به صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات خشکشویی و لباسشویی، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ، اینترنت بی سیم، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات به معلولین و افراد کم توان، اتاق جلسات و مراسمات و .. اشاره کرد.  از هتل رادسیون بلو باتومی گرجستان تا ساحل جذاب ایوریا پنج دقیقه و تا فرودگاه بین المللی این شهر هفت کیلومتر راه است.

هتل رادسیون بلو باتومی گرجستان

اتاق های هتل رادسیون بلو باتومی گرجستان

هر 168 اتاق این هتل کفپوش پارکت و پنجره های بزرگ و بلندی دارند. برای هر اتاق یک سری امکانات با توجه به انتخاب و نیازهای میهمانان ارائه داده شده که استاندارد آنها میزکار، میز آرایش، حمام مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی، سیستم تهویه هوا، لپتاپ،سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، امکان سرو صبحانه در اتاق، تراس، مینی بار و خدمات شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل رادسیون بلو باتومی گرجستان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل رادسیون بلو باتومی گرجستان

رستوران هتل رادیسون در آخرین طبقه از این هتل قرار داشته و باید گفت واقعا منظره ای زیبا به سمت شهر دارد. این رستوران هر روز صبح صبخانه مفصلی برای میهمانان خود سرو کرده و انواع غذاهای دریایی، بین المللی، کبابی و گریل شده را آماده میکند. بار هتل نیز روی پشت بام هتل رادسیون بلو باتومی گرجستان قرار دارد. هتل رادسیون بلو باتومی گرجستان همینطور انواع امکانات تفریحی که یک توریست و گردشگر نیاز دارد را ارائه میدهد مثل استخر سرباز و سرپوشیده متناسب برای تمامی فصول، سونا و جکوزی، حمام ترکی، تراس حمام آفتاب، مرکز اسپا و ماساژ، اتاق بخار و سالن بدنسازی.