هتل دیوکس دبی : یکی از هتل های جدید این شهر لاکچری که به تازگی افتتاح شده و در مدت زمان کوتاهی توانسته توریست ها و گردشگران بسیاری از تور دبی را به سمت خود جذب کرده و جوایز بسیاری هم کسب کند، هتل دیوکس است. این هتل سال 2017 به سبک انگلیسی در پالم جمیرا ساخته شده و امکانات و خدمات بسیار پیشرفته ای مثل سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی رایگان، نگهداری از کوکان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از چمدان ها، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهد. همینطور یک طبقه از این هتل پنج ستاره به بانوان اختصاص داده شده است.

هتل دیوکس دبی

اتاق های هتل دیوکس دبی

هتل دیوکس دبی به طور کلی 570 اتاق دارد. این 570 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 279 اتاق
  • 64 سوئیت
  • 227 آپارتمان

بعضی از این اتاق ها و سوئیت های این هتل به سمت خلیج فارس و بعضی به سمت برج های دبی چشم انداز دارند. از جمله امکانات و خدماتی که در این اتاق ها به میهمانان تور دبی ارائه می شوند میتوان به مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، کمد لباس، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل دیوکس دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دیوکس دبی

این هتل پنج ستاره چند رستوران دارد. رستوران انگلیسی، رستوران وست فورث بیچ، رستوران گریت بریتیش و ... که در طول روز انواع و اقسام غذاهای آمریکایی، انگلیسی، مدیترانه ای، محلی، بین المللی و ... را به همراه نوشیدنی های مختلف سرو میکنند. با وجود امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، میهمانان تور دبی هرگز حوصله شان سر نمیرود. امکانات رفاهی این هتل شامل استخر روباز، زمین بازی و کلوب برای کودکان، سالن ورزشی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دیوکس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل دیوکس دبی

هتل دیوکس پنج ستاره دبی، دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید خوب شهر، از جمله مرکز خرید مال آو امارات با بیست دقیقه و مرکز خرید دبی مال با سی دقیقه دارد. از هتل دیوکس دبی تا فرودگاه بین المللی المکتوم سی دقیقه و تا فرودگاه بین المللی این شهر چهل دقیقه راه است.