هتل دیوان سوئیت باتومی : هتلی به یاد ماندنی وعالی در شهر زیبای باتومی گرجستان هتل دیوان سوئیت پنج ستاره است. این هتل در فلب شهر باتومی و در خیابان گاساخوردیا واقع میباشد. همینطور دسترسی های بسیاری خوبی هم به سمت دریای سیاه، ایستگاه قطار، باغ گیاه شناسی و فرودگاه بین المللی دارد. کارکنان هتل دیوان سوئیت باتومی مسلط به زبان های زبان ترکی، زبان انگلیسی و زبان روسی بوده و امکانات هود مثل پذیرش را شبانه روزی انجام میدهند. از جمله خدمات بسیار خوب این هتل پنج ستاره و لوکس میتوان به خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترنسفر فرودگاهی، صرافی، تبدیل ارز، سالن کنفرانس، سالن پذیرایی، ترنسفر درون شهری، سرویس دهی به میهمانان کم توان و معلول، پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل دیوان سوئیت باتومی

اتاق های هتل دیوان سوئیت باتومی

این هتل در کل 65 اتاق و سوئیت داشته که تمام آن ها ضد صدا هستند. این اتاق ها چشم اندازی بسیار زیبا به سمت دریای سیاه و کوه های مرتفع قفقاز دارد. همینطور طراحی بسیار زیبای این اتاق ها بسیاری از میهمانان و توریست های تور گرجستان را متعجب کرده و بیشتر به سمت خود جذب میکند. هر کدام از این اتاق ها از نوزده متر تا 55 متر مربع مساحت داشته و دارای امکانات بسیاری خوبی مثل سیستم تهویه هوا، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز یا قهوه ساز، میزکار، لوازم آرایشی و بهداشتی، حمام اختصاصی، گهواره کودک و تخت و مبلمان مدرن و راحت میباشد.

اتاق های هتل دیوان سوئیت باتومی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل دیوان سوئیت باتومی

رستوران پاب دیوان هر وعده غذایی صبحانه، نهار و شام  از انواع غذاهای محلی گرجی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران خود سرو میکند. از امکانات تفریحی خوب و مناسبی که برای میهمانان در نظر گرفته شده، سالن اسپا و آبگرم، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، اتاق بخار، سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده و ... میباشد.