هتل دیوان اکسپرس باکو : بین تمام هتل های چهار ستاره باکو، هتل دیوان اکسپرس جزو یکی از هتل های محبوب توریست ها و گردشگران تور باکو است. این محبوبیت به خاطر خدمات خوب کارکنان، سرویس دهی شبانه روزی و ارائه امکاناتی بسیار خوب و مدرنی مثل اتاق جلسه و کنفرانس، صندلی کودک، خدمات پزشکی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، کافی نت، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... است. همینطور خدمه این هتل توریست ها و گردشگران تور باکو را به صورت شبانه روزی پذیرش می کنند.

هتل دیوان اکسپرس باکو

اتاق های هتل دیوان اکسپرس باکو

این هتل چهار ستاره به طور کلی 63 اتاق و سوئیت داشته که به پنج دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های کرنر پرمیوم
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل دیوان اکسپرس باکو، تخت های بزرگ داشته و از سمت پنجره به سمت پارک چشم انداز دارند. امتیازات و امکانات ویژه هر اتاق و سوئیت متفاوت است، اما امکاناتی که بین تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل یکسان هستند شامل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، اینترنت بی سیم، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل دیوان اکسپرس باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دیوان اکسپرس باکو

رستوران های هتل دیوان اکسپرس از میهمانان تور باکو با انواع غذاهای ترکی و بین المللی به همراه نوشیدنی های مختلف پذیرایی می کند. همینطور از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده در این هتل برای توریست ها و گردشگران تور باکو، حمام ترکی، سونا و جکوزی و سالن بدنسازی فراهم شده اند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دیوان اکسپرس باکو

دسترسی های نزدیک به هتل دیوان اکسپرس باکو

این هتل چهار ستاره از مرکز فرهنگی حیدر علی اوف تنها چند قدم فاصله دارد. از مرکز شهر تا هتل پانزده دقیقه و از ایستگاه مترو نیز ده دقیقه راه است. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل دیوان اکسپرس باکو میتوان پارک نریمان اوف با ده دقیقه و شهر قدیمی باکو با شش کیلومتر فاصله را نام برد.