با یک پیاد روی 10 دقیقه ای شما به میدان تقسیم برسید و قدم زنان در یک بعد از ظهر دلپذیر از بوتیک ها شیرینی پزی ها ، کافه ها و رستوران ها دیدن کنید و یا با گپ زدن با خانواده و دوستان پیاده روی در کنار تنگه زیبا و دیدنی بسفر داشته باشید. امکانات رفاهی لوکس، طراحی جسورانه و نوآورانه غذاهای خوشمزه از ملل مختلف و نیز غذاهای خوش طعم ترکی ، سرو کردن نوشیدنیها و کوکتل های انرژی بخش در بار های لوکس هتل صرف شیرینی های لذیذ در شیرینی فروشی خود هتل ، استراحت و غوطه ور شدن در آب استخر ، گرفتن یک ماساژ حرفه ای و ریلکس کردن در جکوزی یا سونای مجموعه در پایان یک روز پر جنب و جوش و خاطره انگیز ، گذراندن بخشی از اوقات در باشگاه هتل جهت تنظیم نگه داشتن برنامه ی سلامتی شما همگی می تواند برای شما و خانواده عزیزتان بسیار منحصر بفرد باشد.

اتاق های هتل دیوان بزرگ و با طراحی بروز و شیک امکانلتی چون یک تخت خواب راحت، میز کار ، مبلمان ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، اینترنت رایگان، صندوق امانات ، مینی بار ، حمام لوکس با سشوار و محصولات مولتون براون در خدمت مسافرین تور استانبول می باشد. همچنین اگر مایلید صبحانه و ناهار خود را در اتاق سرو کنید می توانید از خدمات 24 ساعته اتاق بهره مند شوید.

نگهداری از کودکان ، کافی نت ، سالن کنفرانس ،آسانسور ، روزنامه در لابی ، اتاق نگهداری چمدان ، خدمات 24 ساعته ، خشکشویی ، فروشگاه ، صرافی از دیگر خدماتی است که هتل دیوان به شما مهمانان عزیز ارائه می دهد.

سفرتان خاطره انگیز..