هتل دیز باکو : این هتل چهار ستاره باکو، یک هتل خانوادگی و بسیار خوب بوده که مورد استقبال خیلی از توریست ها و گردشگران تور باکو قرار گرفته است. سرویس دهی ها و پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته بوده و ترانسفر فرودگاهی درون شهری، اینترنت بی سیم و پارکینگ از جمله خدماتی هستند که رایگان در این هتل ارائه می شوند. از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره خوب میتوان به مکان های غیر سیگاری، خدمات به معلولین، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، صرافی و ... اشاره کرد.

هتل دیز باکو

اتاق های هتل دیز باکو

هتل دیز باکو 102 اتاق بزرگ و دلباز دارد. این اتاق ها مجهز به سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه می باشد. توریست ها و گردشگران تورهای باکو در اتاق های هتل دیز دارای امکانات خوب و مدرنی مثل حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، صندوق امانت، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و آرایشی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، اینترنت و ... می باشند.

اتاق های هتل دیز باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دیز باکو

میهمانان تور باکو در هتل دیز میتوانند از امکانات سالم و رفاهی مثل سونا و جکوزی، آبگرم، سالن ماساژ، سالن ورزشی و ... استفاده کنند. همینطور رستوران های آن بهترین غذاهای اروپایی، ترکی و نوشیدنی های مختلف را برای میهمانان خود در وعده های غذایی ناهار و شام آماده می کنند. نوشیدنیها نیز درکافه لابی سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دیز باکو

دسترسی های نزدیک به هتل دیز باکو

این هتل چهار ستاره با فاصله کمی از مراکز خرید، رستوران ها و مراکز تفریحی باکو قرار دارد. از مرکز شهر باکو تا هتل با ماشین ده دقیقه فاصله است. همینطور دریای خزر ده دقیقه، میدان چشمه هشت کیلومتر، ایستگاه مترو دو کیلومتر و فرودگاه بین المللی در فاصله پانزده دقیقه از هتل با ماشین قرار دارند.