هتل های دیره دبی : از محله های قدیمی شهر دبی از سمت دریای خلیج فارس ، دیره میباشد. این منطقه یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی شه دبی محسوب شده و مراکز تجاری تفریحی بسیاری در خود دارد. درواقع اگر این مکان را برای اقامت خود انتخاب کردید، نشان دهنده انتخاب خوب شماست. کشتی ها و لنج های زیادی سالانه از سمت دیره میگذرند و به سمت بندر سعید حرکت میکنند. چند تا از بهترین هتل ها در این منطقه قرار دارد که برای شما اطلاعاتی از هتل دیره دبی ‏را بازگو میکنیم :

الغیر ارجان هتل دیره دبی ‏:

خدمه این هتل 5ستاره به چند زبان متفاوت با شما صحبت میکنند و امکانات خوبی را به شما میدهند مثل اتاق های چند نفره، حمام آفتاب، ورزش های آبی، صرافی، سالن اسپا و مساژ برای خانم ها و آقایان.

آدرس : Omar Bin  Al Khattab Street,next to Al Ghurair Centre P.O, Dubai, United Arab Emirates

الغیر ارجان هتل دیره دبی

فلورا کریک هتل دیره دبی ‏:‏

این هتل مدرن و شیک اتاق های بسیار عالی و بزرگی را برای میهمانانش در نظر گرفته است. همینطور اینترنت را به طور رایگان به اشتراک گداشته و سرگرمی های آبی را جزو امکانات تفریحی خود قرار داده است.

آدرس : Port Saeed, Near Deira City Center, Dubai, United Arab Emirates

فلورا کریک هتل دیره دبی

پولمن هتل دیره دبی ‏:‏

دسترسی خوب این هتل به مترو و اتوبوس از ویژگی های خوب پولمن است که توریست های تور دبی را به خود جذب میکند. اتاقهای پولمن بسیار مدرن و زیبا طراحی شده و هرکد                                                                                                       ام از آنها مجهز به حمام و تلویزیون هستند.

آدرس :  Deira City Centre Baniyas Road, Dubai, United Arab Emirates

پولمن هتل دیره دبی

نجوم هتل دیره دبی ‏:‏

امکانات آبی تفریحی این هتل بسیار لذت بخش است. شما میتوانید در کنار استخر هتل حمام آفتاب گرفته و یا در سونا مشغول به استراحت باشید.

آدرس : Abubaker Al Siddique Road, Dubai, United Arab Emirates

نجوم هتل دیره دبی