هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان : هتل دیاموند یک هتل جدید و 4 ستاره در کشور ارمنستان و شهر ایروان است که در یک محله خلوت در خیابان ارامی قرار دارد. این هتل زیبا با مجموعه کاملی از امکانات و بهترین و بروزترین تجهیزات، در سال 2014 به افتتاح رسید. کادر مدیریتی هتل دیاموند به گونه موفقیت آمیزی سعی کرده اند تمامی سرویس ها و خدمات مورد نیاز یک گردشگر را در اختیار میهمانان خود قرار دهند. این هتل با قرار گرفتن در یک موقعیت بسیار عالی به لحاظ نزدیکی به مرکز شهر، توانسته رضایت خاطر بسیاری از گردشگران را بدست آورد.

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

اتاق های هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

نمای بیرونی هتل دیاموند به شکل زیبا و مدرن ساخته شده و فضای لابی بسیار باشکوه است. تزئینات و دکوراسیون لابی هتل توجه هر گردشگر با سلیقه ای را به خود جلب می کند. چیدمان  اتاق ها به سبک کلاسیک بوده و دلپذیر است. اتاق های هتل دیاموند در عین مجلل بودن حس راحتی مطبوعی را به میهمانان منتقل می کند. حدود 52 اتاق در این مجموعه وجود دارد که به بهترین سیستمهای گرمایش- سرمایش و تهویه مطبوع مجهز هستند. درون هریک از اتاق ها مجموعه کاملی از امکانات مورد نیاز گردشگران قرار داده شده است. از جمله این امکانات می توان به یخچال، مینی بار، قهوه ساز و چای ساز، تلفن، تلویزیون با امکان اتصال به شبکه های ماهواره، گاو صندوق و... اشاره کرد. همچنین سشوار و سایر وسایل مربوط به استحمام به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

اتاق های هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

خدمات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

خدمات رزرو شبانه روزی، امکان فروش بلیط های مربوط به اماکن و جاذبه های گردشگری، بار و کافی شاپ، سالن پذیرایی، اتاق امانات، خدمات مربوط به نظافت اتاق ها، خدمات لباسشویی و خشکشویی و امکان اجاره دوچرخه بخشی از خدمات فوق العاده هتل دیاموند را تشکیل می دهند. همچنین امکان دسترسی به اینترنت بی سیم به صورت رایگان برای میهمانان هتل وجود دارد.

خدمات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

یکی از امکانات بسیار خوب هتل دیاموند در نظر گرفتن مکانی برای برگزاری قرارهای تجاری و یا دوستانه است. استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، فروشگاه و پارکینگ خصوصی از دیگر امکانات این هتل مجلل هستند.

امکانات رفاهی هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

رستوران های هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

در هتل دیاموند شهر زیبای ایروان، یک رستوران بسیار شیک و زیبا قرار گرفته و پیشنهاد می شود که میهمانان حتما برای صرف وعده های غذایی خود به آنجا مراجعه کنند. در این رستوران که امپایر نام دارد منوی غذایی بسیار متنوعی به چشم می خورد. وجود بشقاب های غذایی محلی، اروپایی و روسی در این رستوران هر گردشگری را به وسوسه می اندازد. ذکر این نکته ضروری است که تمام وعده های غذایی در این رستوران سرو می شود و برای مسافران تور ارمنستان بسیار مناسب است.

رستوران های هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل دیاموند فاصله بسیار مطلوبی تا مرکز شهر، مراکز مهم گردشگری و همچنین سیستم های حمل و نقل شهری و برون مرزی دارد. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 12 کیلومتر بوده و برای رسیدن به ایستگاه قطار ایروان باید تنها ده دقیقه با اتومبیل رانندگی کرد. برای رفت و آمد در مسیرهای شهری نیز بهترین گزینه ایستگاه متروی میدان جهموری است که با ده دقیقه پیاده روی از هتل، می توان به آنجا رسید. با توجه به بالا بودن هزینه انرژی و در نتیجه هزینه رفت و آمد با تاکسی در ارمنستان، برای گردشران بسیار مطلوب است که هتلی در نزدیکی ایستگاه مترو رزرو کنند. میدان معروف آزادی ایروان در نزدیکی هتل دیاموند بوده به طوری که رفتن به آنجا از هتل تنها پنج دقیقه زمان می برد. همچنین هنگامی که پای‌تان را از هتل بیرون می گذارید و حدود 10 دقیقه قدم می زنید، می توانید خانه اپرای ایروان را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت تمایل به آنجا سری بزنید. خانه اپرا یکی از پرطرفدارترین بناهای هنری ایروان است که معماری شگفت انگیزی دارد.