هتل دوئسی تفلیس : هتل دوئسی، هتلی سه ستاره و با امکانات و ویژگی های خوب در شهر تفلیس میباشد که با میدان فریدام حدودا سه کیلومتر فاصله دارد. این هتل سه ستاره به صورت 24 ساعته میهمانان و توریست های تور گرجستان را پذیرش کرده و در سراسر هتل، اینترنت وایرلس رایگان ارائه میدهد. حمل و نقل میهمانان از فرودگاه، به صورت رایگان بوسیله ترنسفر فرودگاهی هتل دوئسی تفلیس انجام میشود. شما میتوانید از هتل دوئسی اتومبیل کرایه کرده و از دیگر امکانات خوب این هتل مثل پارکینگ رایگان به صورت اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن مراسمات و همایش، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، استخر و رستوران با انواع غذاهای نحلی و بین المللی استفاده کنید. کارکنان هتل دوئسی تفلیس به چندین زبان ترکی، روسی، انگلیسی و عربی مسلط هستند.

هتل دوئسی تفلیس

اتاق های هتل دوئسی تفلیس

هتل دوئسی نوزده اتاق مختلف با امکانات خوب و مناسب برای میهمانان خود دارد. هر کدام از این اتاق ها، دارای امکانات و خدماتی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، میزمطالعه، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و اینترنت وایرلس رایگان میباشد. سرویس دهی به اتاق ها به صورت 24 ساعته انجام شده تا میهمانان در طول اقامت احاساس کمبود نداشته باشند و نظافت اتاق ها روزانه صورت میگیرد.

اتاق های هتل دوئسی تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل دوئسی تفلیس

هتل سه ستاره دوئسی، در سه کیلومتری میدان آزادی قرار داشته و با فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله دوازده کیلومتری میباشد. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل دوئسی تفلیس سالن تئاتر و اپرای تفلیس با فاصله چهار کیلومتری است. 

دسترسی های نزدیک به هتل دوئسی تفلیس