هتل دوکس دبی : هتل دوکس، با ساحل خصوصی، از اتاق و رستوران به سمت دریا و استخر روباز دید دارد. این هتل چهار ستاره در دبی، برای میهمانان خود امکانات رفاهی مثل ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، اینترنت رایگان، صرافی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس، جلسه و مراسمات، خشکشویی و اتوشویی، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل، رستوران های ساحلی، سالن زیبایی و آرایشی و ... را برای راحتی اقامت ارائه میدهد.

هتل دوکس دبی

اتاق های هتل دوکس دبی

اتاق های هتل چهار ستاره دوکس چشم اندازی دلنشین به سمت استخر و باغ داشته و کارکنان هتل شبانه روزی به اتاق ها سرویس دهی میکنند. اتاق ها و سوئیت های هتل دوکس دبی نشیمن بزرگ داشته و به صورت روزانه نظافت میشود. از امکانات این اتاق ها میتوان به مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل دوکس دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دوکس دبی

هتل دوکس، یکی از بهترین رستوران ها و کافه های شهر را در این منطقه دارد مثل رستوران گریت بریتیش، این رستوران انواع غذاهای کلاسیک بریتانیایی را سرو میکند. همینطور رستوران استیک وست، همانطور که از نامش پیداست،انواع استیک های لذیذ و خوشمزه و همینطور غذاهای دریایی را برای توریست ها و گردشگران تور دبی آماده میکند. رستوران وست با پنجره های شیشه ای بزرگ خود، چشم اندازی بی نظیر به سمت شهر و دریا دارد. رستوران خیبر نیز رستوران هندی، با انواع غذاهای پر ادویه محلی از هند است. کافه های هتل دوکس به همراه نوشیدنی ها و دسرهای رنگارنگ، در کنار استخر روباز و سالن ورزشی هتل دوکس قرار دارند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دوکس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل دوکس دبی

هتل چهار ستاره دوکس دبی با مرکز بین المللی نمایشگاه هاو کنوانسیون دبی سه کیلومتر، تا پارک آبی معروف دبی، وایلد وادی یک کیلومتر و تا فرودگاهی بین المللی این شهر هفت کیلومتر فاصله دارد.