هتل دورا استانبول : هتل چهار ستاره دورا نزدیک به میدان تقسیم می باشد. از نکات بسیار مثبت این هتل میتوان به دسترسی بسیار خوب و نزدیکش به خیابان استقلال، خیابان نیشان تاشی، خیابان عثمان بی و ... اشاره کرد. خدماتی که این هتل چهار ستاره برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهد شامل سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خشکشویی، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی و صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، سالن اجتماعات و ... می باشند.

هتل دورا استانبول

اتاق های هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول، به طور کلی دارای 119 اتاق و سوئیت به صورت زیر می باشد :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های جونیور

هر اتاق و سوئیت این هتل جادار و بزرگ بوده و به صورت روزانه نظافت می شوند. از خدماتی که این هتل چهار ستاره برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه می شوند میتوان به مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل دورا استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دورا استانبول

در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف و موسیقی زنده محلی، برای توریست ها  گردشگران تور استامبول سرو می شوند. کیفیت غذاهای این هتل بسیار خوب بوده و برای هر فردی با هر ذائقه ای مناسب است. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل میتوان به سونا و جکوزی، سالن ورزشی، استخر، سالن اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دورا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل دورا استانبول

هتل دورای چهار ستاره از میدان تکسیم و ایستگاه مترو عثمان بی ده دقیقه فاصله دارد. منطقه معروف نیشان تاشی نیز در فاصله یک کیلومتری از هتل دورا می باشد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل دورا استانبول میتوان به برج گالاتا و قصر دولماباغچه اشاره کرد.