هتل دوآنجیت پوکت تایلند : هتل دوآنجیت پوکت تایلند یا بهشت طبیعی شناخته شده یک هتل 4 ستاره در منطقه پاتونگ و در فضای 36 هکتاری خود که مملو از درختان نارگیل گیاهان عجیب و غریب و درختان گوناگون و با 200 متر فاصله از ساحل قرار گرفته است. پرسنل این هتل به زبان های تایلندی، ژاپنی، چینی و انگلیسی مسلط بوده و برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند خود خدماتی نظیر فرشگاه هدایا و سوغاتی، مرکز پست، صرافی، کافی نت، سالن های کنفرانس، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، آسانسور، تاکسی سرویس، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و خدمات نگهداری کودکان ارائه میدهند. سالن کنفرانس و همچنین مراسم عقد و عروسی هتل دوآنجیت پوکت امکان میزبانی تا 2000 نفر را دارا می باشد.

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

اتاق های هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند به طور کلی دارای 340 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دولوکس گاسالونگ
  • اتاق های دولوکس گاردن وینگ
  • اتاق های دولوکس بانگالو
  • اتاق های دولوکس گرند
  • اتاق های دولوکس پریمیر
  • اتاق های سوپریر دوقلو یا دابل
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت های خانوادگی

اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره دوآنجیت پوکت تایلند دارای امکاناتی نظیر  بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون های ماهواره ای  مجموعه حمام با آب سرد و گرم، تلفن و مینی بار سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند. هرکدام از اتاق ها به سمت استخر و یا باغ چشم انداز دارند.

اتاق های هتل دوآنجیت پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت دارای سه استخر بزرگ، تنیس، سونا و جکوزی، زمین بازی برای کودکان، زمین گلف، سالن بدنسازی و استخر آب گرم با 4،800 متر مربع مساحت، ماساژ آرامش بخش معطر، ماساژ تایلندی مدرن، درمان آبگرم کریستال، اسکراب بدن، تغذیه صورت  و ... می باشد. دو رستوران بانبری و تامفونگ، از رستوران های داخلی هتل دوآنجیت هستند. رستوران  Banbureeانواع و اقسام غذاهای آسیایی و بین المللی و همچنین غذاهای دریایی عجیب و غریب برای میهمانان و توریتس های تور تایلند لست تورز سرو می کند. رستوران  Thomthongنیز در باغ های نارگیل قرار دارد و همچنین غذاهای فست فود و پیتزا ارائه میدهد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دوآنجیت پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل دوآنجیت پوکت تایلند

این هتل چهار ستاره نزدیک به بسیاری از جاذبه های گردشگری و توریستی پوکت است.. مرکز تفریحی گو کارت اسپیدوی در فاصله چهار کیلومتری، مرکز تفریحی پوکت فانتاسی در فاصله هفت کیلومتری، مرکز تفریحی پوکت شوتینگ در فاصله هشت کیلومتری، پارادایز کامپلکس پاتونگ و استادیوم بوکس در فاصله یک کیلومتری و ساحل کاتا نوی نیز در فاصله هشت کیلومتری از هتل می باشد. توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند با اقامت خود در این هتل به بسیاری از مراکز تفریحی نزدیک خواهند بود. از فرودگاه بین المللی تا هتل دوآنجیت پوکت تایلند 24 کیلومتر فاصله است.