هتل دریم پالاس دبی : این هتل سه ستاره یکی از بهترین هتل ها از نظر قیمت بوده و علاوه بر این در مرکز شهر میباشد به همین خاطر یکی از هتل های محبوب توریست ها و گردشگران تور دبی است. کارکنان این هتل دریم پالاس دبی شبانه روزی پذیرش کرده و سرویس ارائه میدهد. برای راحتی و رضایت میهمانان سرویس ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، سالن های جلسه و مراسمات به همراه امکانات، صندوق امانات، صرافی، خشکشویی، پارکینگ اختصاصی و اینترنت بی سیم رایگا و ... در این هتل ارائه میشد.

هتل دریم پالاس دبی

اتاق های هتل دریم پالاس دبی

اتاق های این هتل بسیار بزرگ و دلباز بوده و تمامی پنجره های آن از سقف تا کف،به صورت قدی است. نحوه طراحی و دکوراسیون این اتاق ها به گونه است که میهمان کاملا در آن احساس راحتی کند به همین منظور برای اتاق ها سرویس دهی شبانه روزی نیز ارائه میشود. از امکانات و خدمات این اتاق ها میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، تراس اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق و میزمطالعه اشاره کرد. اتاق ها و سوئیت های هتل دریم پالاس دبی روزانه نظافت میشوند.

اتاق های هتل دریم پالاس دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل دریم پالاس دبی

استخر روباز این هتل روی پشت بام هتل قرار داشته و چشم اندازی زیبا و منحصربفرد از شهر دبی را به شما میدهد. در کنار این رستوران کافه هایی قرار داشته تا از توریست ها و گردشگران تور دبی پذیرایی شود. از دیگر امکانات رفاهی این هتل سه ستاره میتوان به حمام تراس آفتاب اشاره کرد، همینطور سونا و جکوزی، مرکز اسپا، ماساژ و سالن بدنسازی. رستوران ها و کافی شاپ های هتل دریم پالاس دبی انواع غذاهای محلی و بین المللی، به همراه انواع نوشیدنی ها را برای شما سرو میکند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل دریم پالاس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل دریم پالاس دبی

فاصله بین فرودگاه بین المللی دبی تا هتل دریم پالاس دبی تنها پانزده دقیقه است. اگر برای خرید به این شهر سفر کرده اید، هتل دریم پالاس در منطقه دیره، بهترین دسترسی ها را به سمت مراکز تجاری دبی دارد مثل مرکز خرید الغریر مال و مرکز خرید ریف مال. ایستگاه های مترو الریگا و صلاح الدین نیز به ترتیب در پانصد و چهارصد متری از هتل دریم پالاس دبی قرار دارند.