هتل درست ریجنسی مالزی : هتل چهار ستاره درست ریجنسی مالزی در اول خیابان بوکیت بیتانگ و قلب مالزی قرار داشته و به خاطر خدمات و امکانات که به توریست ها و گردشگران تور مالزی ارائه میدهد، میتوان آن را با هتل های 5 ستاره نیز مقایسه نمود. خدمات بی نظیری که در این هتل چهار ستاره ارائه شده تا توریست ها و گردشگران بهترین اقامت خود را در کوالالامپور داشته باشند شامل فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درن شهری، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات و ... می باشند.

هتل درست ریجنسی مالزی

اتاق های هتل درست ریجنسی مالزی

هتل درست ریجنسی مالزی در مجموع 320 اتاق و سوئیت بزرگ و مجهز داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های پریمیر
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های اجرایی
  • سوئیت های جونیور

هتل درست ریجنسی 320 اتاق لوکس و استاندارد، با تجهیزات مبلمان و تختخواب راحت و دید بینظیر از مناظر زیبای کوالا برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی ارائه شده اند. امکانات داخلی هر اتاق و سوئیت به صورت مشابه به جز امتیازات ویژه ای که دارند شامل صندوق امن، تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، ماهواره روم سرویس 24 ساعته، حمام، مو خشک کن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق سیف، مینی بار، اینترنت wifi پرسرعت دارد.

اتاق های هتل درست ریجنسی مالزی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل درست ریجنسی مالزی

هتل دارای رستوران و کافه به نام رستوران چکر و رستوران سلینی"غذای ایتالیائی" و کافه با موزیک زنده به اسم ویندو لانژ می باشد. میهمانان و توریست های تور ارزان مالزی میتوانند برای سرگرم کردن خود در هتل از امکانات رفاهی نظیر استخر روباز، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... استفاده کرده و از اقامت خود لذت ببرند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل درست ریجنسی مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل درست ریجنسی مالزی

هتل درست ریجنسی چهار ستاره با دسترسی عالی به مرکز کنوانسیون جهانی کوالالامپور و میدان هایی نظیر تایمز و برجایا و نزدیکی به فرودگاه کمتر از 60 دقیقه در کوالالامپور قرار دارد. مراکز خرید فارنهایت 88 و مرکز خرید لویات پلازا نیز هشتصد متر با هتل فاصله دارند. برج های معروف و دوقلوی پتروناس کولالامپور نیز دو کیلومتر با میهمانان تور مالزی لست تورز در هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی شهر در فاصله شانزده کیلومتری از هتل درست ریجنسی مالزی می باشد.