هتل داینستی  کوالالامپور مالزی : هتل داینستی مالزی در شهر کوالالامپور قرار داشته و به عنوان هتل 4 ستاره شروع به کار کرد ولی کیفیت نامطلوب هتل و فید بک منفی مسافران این هتل به یک هتل 3 ستاره تنزل پیدا نموده است و در نظرات کاربران وسائل قدیمی و سوسک و کیفیت بد غذا دلایل نارضایتی عنوان شده است. هتل داینستی مالزی در حال حاضر یکی از بدترین هتل های مالزی و جهان می باشد. لست تورز همانطور که هتل های لوکس و لاکچری دنیا را به شما معرفی می کند، به شما مسافرین عزیز نیز احترام گذاشته و هتل های بد به اعتقاد مسافرانی که در آنها اقامت داشته اند را نیز منعکس می نماید. با اینکه اقامت در این هتل به هیچکس توصیه نمی شود، اما خدماتی که هتل داینستی  کوالالامپور به میهمانان و توریست های تور ارزان مالزی ارائه میدهد سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس، اینترنت بی سیم و ... می باشند.

هتل داینستی  کوالالامپور مالزی

اتاق های هتل داینستی  کوالالامپور مالزی

هتل داینستی  کوالالامپور مالزی در مجموع 788 اتاق و سوئیت دارد. این 788 اتاق به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های اجرایی

دکوراسیون اتاق ها مدرن بوده و امکاناتی که داخل اتاق ها برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی ارائه شده شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل داینستی  کوالالامپور مالزی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل داینستی  کوالالامپور مالزی

هتل دارای 4 رستوران می باشد. رستوران های این هتل غذاهای غربی و آسیایی، همراه با قهوه و شیرینی برای میهمانان و توریست های تور مالزی سرو می کنند. از امکانات رفاهی آن میتوان به سالن بدنسازی، استخر روباز و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل داینستی  کوالالامپور مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل داینستی  کوالالامپور مالزی

هر چند که تعاریف خوبی از این هتل به گوش نمیرسد، ولی اگر شما تصمیم به رفتن به این هتل را دارید 503 متر از مرکز تجارت جهانی پوترا، و یک درایو 10 دقیقه از برج های دوقلوی پتروناس، 439 متر از ایستگاه LRT Titiwangsa فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله پنجاه دقیقه ای از هتل داینستی  کوالالامپور مالزی می باشد.