هتل د شور ات کاتاتانی پوکت تایلند : هتل پنج ستاره د شور ات کاتاتانی پوکت تایلند تاکنون به خاطر تمام سرویس دهی ها و امکانات و خدمات فوق العاده اش توانسته جایزه های بسیاری در زمینه های 25 هتل برتر آسیا در سال های 2015، 2016 و 2017 را کسب کند. همینطور موقعیت بسیار عالی هم داشته، این هتل در منطقه ای که توریست ها و گردشگران تور تایلند آن را به بهشت روی زمین میشناسند، منطقه کاتاتانی، ساحل کاتای نوی قرار دارد. با یکبار اقامت در ویلاها و اتاق های این هتل قطعا عاشق اش می شوید! علاوه بر این ها میهمان نوازی خدمه و کارکنان هتل، بسیار خوب و عالی بوده و میتوانند به صورت 24 ساعته به میهمانان تور تایلند خدمات ارائه کنند. پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی بوده و امکانات و خدماتی که برای میهمانان تور تایلند ارائه می شوند شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، تاکسی سرویس، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، حمل چمدان ها و ... می باشند.

هتل د شور ات کاتاتانی پوکت تایلند

اتاق های هتل د شور ات کاتاتانی پوکت تایلند

هتل د شور ات کاتاتانی چندین اتاق و ویلای بسیار لوکس و منحصر بفرد دارد. کفپوش تمام اتاق ها و ویلاهای هتل چوبی هستند. همینطور به طور اختصاصی، هر ویلا درب های شیشه ای به سمت تراس آفتاب دارند که اختصاصی است. هر کدام از اتاق ها و ویلاهای این هتل پنج ستاره امکانات خاص خود را دارند اما امکاناتی بین تمام آن ها یکسان هستند شامل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل د شور ات کاتاتانی پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل د شور ات کاتاتانی پوکت تایلند

این هتل پنج ستاره در پوکت شش رستوران و یک کافه دارد. صبحانه های فرانسوی و آمریکایی این هتل به خاطر سرو در فضای باز و بسیار زیبایی که داشته معروف است. کافه بارهای هتل د شور ات کاتاتانی پوکت انواع نوشیدنی های گرم و سرد، آبمیوه های مختلف و میان وعده های خوش مزه را برای میهمانان تور پوکت آماده می کند. در رستوران های این هتل نیز توریست ها و گردشگران تور پوکت میتوانند بهترین غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و آسیایی را میل کنند. این هتل بزرگسال دارای شش استخر بزرگ است. همینطور این هتل تفریحاتی هم برای میهمانان خود تدارک دیده که شامل سالن بدنسازی، کلاس های یوگا و ایروبیک در آب، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل د شور ات کاتاتانی پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل د شور ات کاتاتانی پوکت تایلند

هتل د شو ات کاتاتانی پنج ستاره پوکت، از ساحل بسیار معروف پاتونگ بیست دقیقه پیاده روی فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پوکت نیز با پنجاه دقیقه فاصله از هتل د شور ات کاتاتانی قرار دارد.