هتل حیات تاجیکستان : این هتل پنج ستاره در تاجیکستان در قلب شهر دوشنبه میباشد و امکاناتی مثل اینترنت و پارکینگ را رایگان ارائه میدهد. همینطور سالن بزرگی برای برگزاری مراسم ها و ضیافت های شما داشته که با هماهنگی قبلی و هزینه جدا میتوانید از آن استفاده کنید. رفتار کارکنان هتل بسیار مناسب و محترمانه بوده و شما میتوانید با اقامت در هتل حیات تاجیکستان سفری لذت بخش و لوکس داشته باشید.

هتل حیات تاجیکستان

اتاق های هتل حیات تاجیکستان

اتاق ها و سوئیت های این هتل همگی مبله مجهز به سیستم تهویه هوا هستند و منظره ای زیبا به سمت شهر دارند. شما میتوانید صبحانه های خود را در اتاق میل کرده و از امکانات داخلی مثل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون، یخچال و اینترنت رایگان استفاده کنید. سرتاسر اتاق پنجره قدی بوده و مدرن تزئین شده اند.

اتاق های هتل حیات تاجیکستان

امکانات تفریحی و رستوران های هتل حیات تاجیکستان

هتل حیات تاجیکستان، فعالیت های ورزشی را در امکانات تفریحی خود قرار داده، فعالیت هایی مثل استخر روباز، سونا و جکوزی بزرگ که همراه با خدمات لوکس میباشد. رستوران های هتل حیات تاجیکستان برای شما غذاهای محلی و انواع و اقسام غذاهای بین المللی را با کیفیت بسیار بالا برای مهیمانان و توریست های تور تاجیکستان سرو میکند. همینطور یک سالن ورزشی مجهز برای نیز در نظر گرفته شده تا تناسب اندامتان را در سفر حفظ کنید.