هتل جورجیا پالاس باتومی گرجستان : هتل پنج ستاره جورجیا پالاس، در 25 کیلومتری از شامل شهر معروف باتومی قرار داشته و از نخستین هتل های پنج ستاره در منطقه ساحلی دریای سیاه است. توریست ها و گردشگران تور گرجستان این هتل را به خاطر امکانات اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی و تبدیل ارز، نگهداری از کودکان، خدمات ویژه معلولین، سالن آرایشی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، منشی تور، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه در لابی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... انتخاب می کنند.

هتل جورجیا پالاس باتومی گرجستان

اتاق های هتل جورجیا پالاس باتومی گرجستان

هتل جورجیا پالاس باتومی گرجستان در مجموع 155 اتاق و سوئیت بسیار عالی داشته که با رنگ های زرشکی و قهوه ای دکور شده اند و پنجره های تمام قد دارند. همینطور علاوه بر پنجره ها، میتواند شهر و یا باغ را از تراس اختصاصی نیز دید. تمام این اتاق ها و و سوئیت های هتل پنج ستاره جورجیا پالاس دارای تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... هستند.

اتاق های هتل جورجیا پالاس باتومی گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل جورجیا پالاس باتومی گرجستان

میهمانان تور گرجستان با اقامت در این هتل پنج ستاره از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل استخر روباز و سرپوشیده، بازی مینی گلف، پینگ پنگ، زمین تنیس، دوچرخه سواری، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، تراس حمام آفتاب، باغ، سالن اسپا و ماساژ و ... برخوردار خواهند بود. همینطور رستوران ادجارا برای آن ها انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، فرانسوی، باربیکیو و ... را هم در سالن و هم روی پشت بام و تراس با منظره بسیار زیبا از شهر و یا باغ سرو میکنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل جورجیا پالاس باتومی گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل جورجیا پالاس باتومی گرجستان

هتل جورجیا پالاس پنج ستاره باتومی از ایستگاه کوبولتی ده دقیقه و از مرکز شهر تنها پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد. فرودگاه بین المللی باتومی نیز در فاصله سی کیلومتری از هتل جورجیا پالاس می باشد. از جاذبه های تفریحی و گردشگری نزدیک به هتل جورجیا پالاس باتومی میتوان به پارک آبی و دلفیناریوم که بیست دقیقه با آن فاصله دارند اشاره کرد.