هتل جواد مشهد : هتل لوکس و مدرن جواد مشهد، با چشم اندازی رو به حرم امام رضا(ع) سال 1391 افتتاح شد. هتل جواد مشهد یکی از نزدیک ترین هتلها به سمت حرم بوده به همین دلیل سالانه توریست ها و گردشگران بسیاری از تور مشهد میهمان این هتل هستند. کارکنان هتل جواد مشهد توانایی صحبت به زبان های انگلیسی و عربی را دارند. داخل هتل فروشگاهی برای خرید سوغاتی و لوازم مورد نیاز موجود است که انواع صنایع دستی را هم دارد. اینترنت بی سیم در این هتل رایگان ارائه شده و شما میتوانید در لابی هم از آن استفاده کنید.

هتل جواد مشهد

اتاق های هتل جواد مشهد

اتاق های این هتل امکان استفاده رایگان از اینترنت بی سیم را به میهمانان خود میدهد. پنجره اتاق های هتل جواد مشهد رو به حرم مطهر امام رضا(ع) هستند. خدمات به اتاق های به صورت شبانه روزی انجام میشود. امکانات داخلی اتاق ها شامل تلوزیون، روزنامه، حمام مجهز، سرویسهای بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه هوا، مینی بار و یا یخچال میباشد. هتل جواد مشهد همینطور برای افراد معلول امکانات و اتاق ارائه میدهد و اتاق هایی هم برای افراد سیگاری دارد.

اتاق های هتل جواد مشهد

رستوران ها و امکانات هتل جواد مشهد

رستوران ها و کافی شاپ های هتل جواد مشهد بهترین غذاهای اطراف را برای میهمانان خود سرو میکند. رستوران های هتل جواد مشهد بیشتر حالت سنتی داشته و مجهز به اینترنت بی سیم میباشد. امکانات تفریحی هتل نیز شامل سالن بدنسازی، شونا و جکوزی میشود.