هتل جمیرا کریک ساید دبی : هتل با امکانات جمیرا کریک ساید ویژگی بسیار خوبی دارد که موجب شده تا گردشگران اول به سراغ این هتل بیایند. کسانی که در هتل جمیرا کریک ساید دبی اقامت دارند میتوانند هر چقدر که بخواهند از پارک آبی وایلد وادی، پارکینگ و وای فای رایگان استفاده کنند. همچنین هتل امکان برگزاری مراسم ها و میهمانی ها را به شما میدهد. این هتل تمامی امکاناتی که یک هتل خوب و درجه باید داشته باشد را ارائه میکند

سوئیت های هتل جمیرا کریک ساید دبی :

همه سوئیت ها و اتاق های این هتل بسیار تمیز بوده و خدمات 24 ساعته دارد. استفاده از ساحل خصوصی برای تمامی میهمانان امکان پذیر است. هر اتاق و سوئیتی دارای عایق صدا بوده و از سیستم تهویه مناسب برخوردار هستند. خیلی از امکانات اتاق ها به صورت رایگان به میهمانان عرضه شده.

سوئیت های هتل جمیرا کریک ساید دبی

رستوران ها و خدمات تفریحی هتل جمیرا کریک ساید دبی :

رستوران های بین المللی هتل جمیرا کریک ساید دبی بهترین غذاها را برای میهمانان خود سرو میکند. رستوران های Cu-ba و Nomad و Blue Flame از رستوران های بین المللی و معروف این هتل هستند. کارکنان هتل با زبان های چینی، انگلیسی، آلمانی، عربی با شما صحبت میکنند.

رستوران ها و خدمات تفریحی هتل جمیرا کریک ساید دبی

خدمات تفریحی هتل جمیرا کریک ساید دبی :‏

مرکز اسپای این اقامتگاه بهترین مکان برای استراحت است که 15 اتاق داشته و راه های درمانی متفاوتی دارد. این هتل به علاقه مندان به ورزش نیز اهمیت بسیار داده به این صورت که چهار زمین تنیس، دو زمین اسکواش، باشگاه گلف دارد و پارک وایلدوادی که مورد علاقه توریست های تور دبی است.

خدمات تفریحی هتل جمیرا کریک ساید دبی

آدرس هتل جمیرا کریک ساید دبی :‏

Al Garhoud, Garhoud, Dubai, United Arab Emirates