هتل تیانتان پکن : میتوانید به عنوان هتلی با هزینه های کم و امکانات خوب و مناسب روی این هتل حساب کنید. همینطور اگر بریتان مهم است که اطراف هتل مراکز تجاری یا تفریحی نیز باشد بازهم هتل تیانتان در پکن میتواند گزینه مناسبی برای اقامت باشد. هتل تیانتان پکن در کنار پارک و معبد آسمان (بهشت) قرار داشته همینطور فاصله کوتاهی تا شهر ممنوعه، بازار هونگ کیاو، خیابان Qianmen Pedestrian و فرودگاه بین المللی این شهر دارد. یکی از ویژگی های خوب این هتل رستوران ها و کافه های خوبی است که در اطراف این هتل قرار گرفته اند. هتل تیانتان پکن میهمانان را به صورت شبانه روزی پذیرش میکند همچنین برای میهمانان خود امکاناتی مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، فکس، کپی، اجاره ماشین، فروشگاه، سالن کنفرانس برای تجار، خدمات خوبی برای افراد معلول و یا کم توان و ... که در ادامه با آنها آشنا میشویم دارد.

هتل تیانتان پکن

اتاق های هتل تیانتان پکن

اتاق های این هتل بسیار بزرگ و مدرن بوده و به گونه طراحی و دکور شده تا میهمانان و توریست های تور پکن در طول اقامت راحت و آسوده باشند. سیستم تهویه هوا، جعبه کمک ها اولیه، مینی بار یا یخچال، سیستم پخش فیلم خانگی، تلوزیون ماهواره ای، حمام لوکس و مجهز، میزکار، چای ساز یا قهوه ساز، قفل الکترونیکی درب ها، اینترنت بی سیم رایگان و خدمات شبانه روزی از امکانات و خدمات به سیصد اتاق این هتل است که ارائه میشود.

اتاق های هتل تیانتان پکن

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تیانتان پکن

رستوران های هتل تیانتان پکن بهترین غذاهای چینی و محلی را برای شما در اتاق ها سرو میکند همینطور رستورانهای دیگر هتل انواع غذاهای بین المللی و چینی بهمراه نوشیدنی های گرم و سرد خود برای میهمانان سرو میکند. از امکانات تفریحی هتل میتوان گفت کامل و مناسب بوده این امکانات شامل سالن بیلیارد، اتاق ماساژ و اسپا، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، سالن رقص کارائوکه و ... میباشد.