هتل تئاتر بوتیک باکو : هتل تئاتر بوتیک باکو در سال 2013 افتتاح شده است و در خیابان رجبعلی واقع می باشد. پذیرش ها در این هتل از ساعت دو بعد از ظهر به بعد بوده و همینطور توریست ها و میهمانان تور باکو باید تا ساعت دوازده ظهر اتاق خود را تحویل دهند. کارکنان هتل به زبان های روسی، آذربایجانی، ترکی، روسی و ... صحبت کرده و خدماتی نظیر صندوق امانات، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، روزنامه رایگان در لابی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، ممنوعیت ورود حیوانات به هتل، سرویس دهی شبانه روزی و ... برای آن ها ارائه میدهند.

هتل تئاتر بوتیک باکو

اتاق های هتل تئاتر بوتیک باکو

هتل تئاتر بوتیک باکو به طور کلی چهل اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد سینگل
  • اتاق های استاندارد سوپریور
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های جونیور

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل در کنار امکانات خاص خود دارای امکانات یکسانی مثل حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سرویس دهی 24 ساعت، ظافت روزانه به صورت رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس بیدارباش، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل تئاتر بوتیک باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تئاتر بوتیک باکو

توریست ها و گردشگران تور باکو با اقامت خود در این هتل چهار ستاره از امکانات تفریحی بسیار خوبی مثل سال بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، تنیس روی میز، تراس حمام آفتاب روی پشت بام، اتاق بخار، دارت و ... برخوردار باشند. صبحانه های رستوران ساوالان هتل هر روز صبح از ساعت هفت تا ده صبح با غذاهای محلی سرو می شوند. همینطور این رستوران برای میهمانان تور باکو خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و ... را به صورت شبانه روزی آماده می کنند. در کافه جاردین نیز معمولا صبحانه ها و ناهارها به همراه نوشیدنی های مختلف ارائه می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تئاتر بوتیک باکو

دسترسی های نزدیک به هتل تئاتر بوتیک باکو

هتل تئاتر بوتیک چهار ستاره باکو در خیابان های نظامی  رجبعلی، از مرکز شهر پنج کیلومتر فاصله دارد. از بین مراکز خرید خوب، میتوان مرکز خرید مترو پارک را یکی از نزدیک ترین مراکز خرید به این هتل نام برد که در فاصله ده دقیقه ای از هتل می باشد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل چهار ستاره میدان فانتین با چهار کیلومتر، مسجد تازه پیر با پنج کیلومتر و پارک گروهبانان با سه کیلومتر هستند. فرودگاه بین المللی باکو نیز در فاصله 24 کیلومتری از هتل قرار دارد.