هتل توفنکیان هیستوریک ارمنستان : این هتل چهار ستاره در ایروان ارمنستان، سبک ترکیبی تاریخی و مدرنی داشت. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارمنستان به خاطر امکانات و خدماتی که این هتل به میهمانان خود میدهد، آن را برای اقامت در سفر بعدی خود انتخاب میکنند. امکاناتی که این هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد، شامل سالن کنفرانس، اتاق جلسه، اینترنت رایگان در سراسر هتل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترنسفر فرودگاهی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ و ... میباشد که در ادامه برای شما معرفی میکنیم.

هتل توفنکیان هیستوریک ارمنستان

اتاق های هتل توفنکیان هیستوریک‎ ‎ارمنستان

هر آنچه در اتاق ها و سوئیت های هتل توفنکیان هیستوریک‎ ‎ارمنستان میبینید دست ساز هستند. طراحی و دکوراسیون هتل به سبک قفقازی قرن نوزدهم انجام شده. از جمله امکاناتی داخل اتاق ها به شما تعلق میگیرد، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، مبلمان دست ساز، تراس، حمام اختصاصی، نظافت روزانه، سرویس بهداشتی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تلفن، اینترنت رایگان و سرویس دهی شبانه روزی است.

اتاق های هتل توفنکیان هیستوریک‎ ‎ارمنستان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل توفنکیان هیستوریک‎ ‎ارمنستان

رستوران های هتل توفنکیان هیستوریک‎ ‎ارمنستان بهترین غذاهای ایتالیایی و ارمنی را در سالن دنج خود به همراه انواع نوشیدنی های گرم و سرد برای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان خود آماده میکند. علاوه بر غذاهای ارمنی و ایتالیایی، غذاهای بین المللی نیز سرو میشود. از امکانات تفریحی این هتل چهار ستاره میتوان به استخر روباز فصلی و ماساژ اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل توفنکیان هیستوریک‎ ‎ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل توفنکیان هیستوریک‎ ‎ارمنستان

هتل توفنکیان هیستوریک چهار ستاره فاصله بسیار نزدیکی به رستوران هاو کافه های ایروان دارد. همینطور موزه های بسیاری مثل موزه تاریخ ملی ارمنستان با فاصله پنج دقیقه ای از هتل توفنکیان هیستوریک‎ ‎ارمنستان قرار دارد. میدان ریپابلیک نیز در 450 متری هتل قرار داشته و دوازده کیلومتر تا فرودگاه بین المللی راه است.