هتل تبیلوتل تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره تبیلوتل نزدیک به تالار شهر و مرکز تفلیس می باشد. این هتل معمولا به آن دسته از توریست ها و گردشگران تور گرجستان پیشنهاد می شود که قصد صرف هزینه زیاد برای اقامت را ندارند. هرچند این هتل کوچک بوده و ارزان، اما امکانات و خدمات بسیار خوبی هم برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهد مثل نظافت روزانه، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان،  ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، محوطه مخصوص استعمال سیگار، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، صرافی، صندوق امانات و ... . همینطور کارکنان هتل مسلط به زبان های روسی و انگلیسی می باشند.

هتل تبیلوتل تفلیس گرجستان

اتاق های هتل تبیلوتل تفلیس گرجستان

هتل تبیلوتل تفلیس گرجستان، به طور کلی 47 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک نفره
  • اتاق های سه نفره
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدون صدا

میهمانان و توریست های تور گرجستان، میتوانند صبحانه قاره ای لذیذ و خوشمزه خود را در اتاق هایشان میل کنند. از امکاناتی که داخل این اتاق ها به میهمانان ارائه می شوند میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایش، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل تبیلوتل تفلیس گرجستان

رستورانها و امکانات رفاهی هتل تبیلوتل تفلیس گرجستان

صبحانه های رستوران هتل تبیلوتل تفلیس گرجستان حرف ندارد! یک صبحانه قاره ای در باغ هتل که رایگان هم می باشد. علاوه بر صبحانه، غذاهای خوشمزه بین المللی، گرجی و محلی دیگری هم داشته که در سالن چوبی و یا باغ سرسبزش برای میهمانان تور گرجستان سر میکند. این رستوران رویایی و زیبای چوبی، درست وسط باغ هتل قرار داشته و همه چیز آن از جنس چوب بوده و حس خیلی خوبی را به شما منتقل می کند.

رستورانها و امکانات رفاهی هتل تبیلوتل تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل تبیلوتل تفلیس گرجستان

هتل تبیلوتل چهار ستاره از کاخ ورزش هفده دقیقه، از سالن باله و تئاتر 41 دقیقه، از میدان دلاوران 24 دقیقه، از پارک میدان اسب دوانی 24 دقیقه و از پل ملکه تامار 24 دقیقه فاصله دارد.