هتل تایتانیک یروپ استانبول : هتل پنج ستاره تایتانیک یروپ امکانات و خدمات خود را به صورت شبانه روزی به میهمانان خود ارائه میدهد. هتل تایتانیک یروپ استانبول خدمات گسترده ای میدهد از جمله خدمات نکهداری از کودکان، آرایشگاه، چند سالن بزرگ برای برگزار کردن نشست ها و مراسمات شما، سالن رقص بزرگ و باشکوه و همچنین امکانات ویژه ای مثل اینترنت و پارکینگ که رایگان ارائه میشود. علاو بر این، هتل تایتانیک یروپ استانبول نزدیک به مراکز خرید و تفریحی بسیار خوبی قرار گرفته و از این نظر بهترین دسترسی ها را دارد.

هتل تایتانیک یروپ استانبول

اتاقهای هتل تایتانیک یروپ استانبول

طراحی بهترین اتاقهای هتل در این منطقه، متعلق به اتاقهای هتل تایتانیک بروپ استانبول است. این هتل بهترین طراحی و دکوراسیون را برای اتاقها داشته و چشم اندازی رو به دریا دارند. داخل هر اتاق اینترنت و لپ تاپ به صورت رایگان برای توریست های تور استانبول قرار میگیرد. همینطور حمام اتاق ها بسیار مجهز به انواع لوازم بهداشتی از جمله حوله های تمیز بوده، میز آرایشی نیز همراه سشوار میباشد، تلوزیون، مینی بار، میزکار، سیستم تهویه هوای مناسب و تخت ها نرم و راحت از امکانات بسیار خوب هتل تایتانیک یروپ استانبول میباشد.

اتاقهای هتل تایتانیک یروپ استانبول

امکانات تفریحی و رستوران های هتل تایتانیک بروپ استانبول

امکانات تفریحی این هتل پنج ستاره در استانبول کامل بوده و شامل استخر روباز و استخر آب گرم مناسب برای همه فصل ها، مرکز اسپا و ماساژ حرفه ای، سونا و جکوزی، و حمام ترکی که میان توریست ها و گردشگران بسیار معروف است. رستوران های آبیستای هتل تایتانیک، بهترین غذاهای بین المللی، همینطور غذاهای ترکی را برای شما سرو میکنند. شما میتوانید عصر دل انگیزی را در کافه آلاکارته با شیرینی ها و کیک های هوس انگیز داشته باشید.