فرصت یک اقامت راحت را می توانید در هتل تایتانیک پورت استانبول بدست آورید. امتیاز های مهم این هتل نزدیکی به فرودگاه و دریا و 2 مرکز خرید بزرگ است.

هتل دارای 189 اتاق است که با ذوق و سلیقه تزئین شده با استفاده از رنگهای سبز، قهوه ای و بژ که محیطی بسیار گرم و صمیمی ایجاد کرده ، تخت راحت و بالش از محصولات نساجی طبیعی، تهویه مطبوع، تلفن در اتاق و حمام، حمام مدرن با دوش و وان حمام، حوله، دمپایی و محصولات حمام لوکس، سشوار،  تلویزیون صفحه تخت با ماهواره، مینی بار پر شده با نوشیدنی ها و غذاها، میز کار، چراغ مطالعه، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات مناسب برای لپ تاپ، خدمات 24 ساعته اتاق، خدمات بیدارشو، چای و قهوه ساز، از امکانات اتاقها می باشد.

رستوران ALESTA در طبقه همکف هتل واقع شده که صبحانه بوفه و طمع هایی از غذاهای لذیذ سنتی ترکی و غذاهایی از سراسر جهان را ارائه می دهد.

در رستوران و بار COMPASS که واقع در پشت بام هتل است شما می توانید یک شام ویژه همراه با دید دریا مرمره را تجربه کنید و لذت ببرید.

در TITANIC COFFEE نیز که در طبقه همکف هتل است می توانید یک قهوه همراه با یک دسر خوشمزه را نوش جان کنید.

در مجموعه سالن ورزشی مجهز هتل و یا مجموعه آبی شامل استخر،سونا،جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی ، خدمات زیبایی و درمانی مراقبت از پوست میتوانید روح و جسم خود را برای شروع یک روز پرانرژی دیگر تازه کنید.

از خدمات دیگر هتل مانند اتاق کنفرانس، سالن عروسی ، نگهداری از کودک، پارکینگ رایگان ، خشکشویی و ... نیز در این هتل زیبا میتوانید بهرمند شوید.

فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 دقیقه می باشد.